Bilgisayar Çok Geç Açılıyo Bi Bakın Da!!
-
arkadaşlar herkese merhaba...
bilgisayara format attım tekrar kurdum herşey iyi hoş ama pc çok geç açılmaya başladı açılırken siyah ekrana geçiyo 1dkka civarında bekliyo sonra hoş geldiniz yazısı çıkıyo bilgisi olan paylaşırsa sevinirim selametle...
-
eyw...
-
çöpe at yenisini al!!
-
System Mechanic (www.iolo.com) indirip bir optimize yap.
-
hoca format attığına emin misin?bi kere ben de bi salaklık yaptım anlatayım;
ben format atıyom diye(tabi o zaman hiç bilmiyom bu işleri pilgisayarcıya para vermeyecem diye...) xp cd sini taktım ve diski hiç silmeden xp nin üzerine tekrar yükleme yaptım a.q. walla allah seni inandırsın pc 2.5-3 dakkada falan açılıyodu.eğer sen de öyle bişey yaptıysan yeniden formatla.Bak aslında bu olay zararlıda değil eğer üzerine kurduysan tekrar silinen dosyalar falan varsa tekrar yerine gelir fakat çok yavaşlar pc.
Ve unutmadan format atıp SP2 yi de yükledikten sonra disk birleştirme yapmayı unutma,çünkü parçalanan dosyalar oluyo yüklemeden sonra...
