Bilgisayar Donma Sorunsalı
-
Bildiğiniz donma ama genelde müzik açtığımda film izlerken veya transformice oynarken oluyor.Cities Xl yüklü oyun içinde daha yaptığını görmedim.Win 7 64 bit yüklü.
Donma tam olarak şöyle.Bir anda duruyor ekran,müzik ve hdd bildiğin çatırdıyor(çok sesli değil ama duyuluyor.)hdd ışığı durmuyor.Görev yöneticisine felan giremiyorum.
denenenler:
google.com
google.com.tr
google.de arandı tam olarak cvp bulunamadı.
ısı takibi ekran kartı ve işlemci sürekli yapılıyor rivatuner ve coretemp yüklü makinada.
ve makina yeni formatlı.
Bios güncellendi gene çözüm olmadı
öz:
4 gb ddr3 dual kit
phenom 2 x3
his 1 gb 4850
500 gb seagate
asus m4a78t-e anakart sistem bir yılını doldurmadı.
-
kontak spreyle ram slotlarını ekran kartını anakartını bi temizle . ondan sonra bi daha denermisin.
-
Power Supply deiştirmeyi dene ondanda yapabilir
-
aLman bunu yazdı:
-----------------------------
kontak spreyle ram slotlarını ekran kartını anakartını bi temizle . ondan sonra bi daha denermisin.
-----------------------------kontak sprey bende yok 2 gün sonra almayaya gidiyorum masaüstü burada kalacak..hdtune pro ile tarama yapıyorum bakalm sonuç ne olcak.olmazsada kalsın böle bidahaki gelişime tekrar bakarım..
psu 600 lük high power oda cıncık gibi ondada sorun olmaz bence:)
-
ya amatör değilsindir blki ama ginede bi sorim işlemcinn fanı dönüyor mu kaliteli bir termal macun sürüp bi denesen belki bi sonuca varabiliriz ?
-
the_behulder bunu yazdı:
-----------------------------
ya amatör değilsindir blki ama ginede bi sorim işlemcinn fanı dönüyor mu kaliteli bir termal macun sürüp bi denesen belki bi sonuca varabiliriz ?
-----------------------------:Dişlemcinin fanı dönmese kendini çoktan kapatmış olurdu heralde çünki oyun oynadım:)işlemci yeni 1 yılını doldurmadı daha
bad sector bulamadık hdd de..Şimdilik bi sorun yok bakalm
-
bende oyun oynuoum pcimde hatta müzik oyun ve internet sayfası acıodum 20 dk ya yaklasınca kapanıodu :) zamanında aynı sorunu yasadımda sana o yüzden soruom herhalde...
-
-----------------------------
psu 600 lük high power oda cıncık gibi ondada sorun olmaz bence:)
-----------------------------Bence olabilir sen yine bi dene istersen xD
-
the_behulder
yok ben odereceye getirmedim hiç:)
sanal_ajan
2 güne gidiyorum zaten power işi kalsın:Dsorun ondaysa dönünce bakarım
