Bilgisayar Hakkinda Yorumlariniz
-
Selam arkadaslar bugun bilgisiyar almaya niyetlendim donanimdan canlamadigim icin özelliklerini buraya yaziyim ve sizlerin yorumlariniza birakiyim.Oyun bilgisiyari olacagi icin 2010 oyunlari kaldirsa yeterli.. Hp g5240 sc \ Athlon II x3 440 \ 4 Gb \ 1 Tb \ Geforce G3151 gb windows home premium 64 - bit
@mod' dan not:
hem hp hem amd bide üstüne nvidia ekran kartı var. uzak dur bence. intel işlemcili bir makina bak, yada amd ve ati kombosu
-
Moi,
abi gel burdan al git sen, orda çok felaketti fiyatlar:))
Not: İşlemci hakkında fikrim yok ama şu devirden sonra (64 bit) alacaksan bence en az 6GB ram olmalı ki makinanın ömrü uzun olsun
-
gkhn759 bunu yazdı:
-----------------------------Moi,
abi gel burdan al git sen, orda çok felaketti fiyatlar:))
Not: İşlemci hakkında fikrim yok ama şu devirden sonra (64 bit) alacaksan bence en az 6GB ram olmalı ki makinanın ömrü uzun olsun
-----------------------------
burda almam lazim laptopu komple bozdum fiyati aslinda okadar pahali degil 900 euro monitor ve herseyi icinde -
bu pc den vazgeciyorum saten ucuz diye almak istedim.Ozaman sizlerin tavsiyelerinize uyup guzel bir pc aliyim saten parayi gözden cikardim
-
Haci simdi sen desen pc topliyacagim millet sana dokturur..Ama sen hazir pc almak istiyorsun..Burdaki kimse finlandiyadaki pc marketleri bilmiyor..
Simdi sen buldugun kafana yatan makinalarin ozelliklerini buraya yazarsan millette yorumlarini yapar..
-
Konuyu tekrardan uplamak zorunda kaldim muridler 2 pc arasinda karar vermem gerek..Sizlerinde fikirlerinize göre hareket edicem.
1. bilgisiyarin özellikleri;
Hp g5240 sc \ Athlon II x3 440 \ 4 Gb \ 1 Tb \ Geforce G3151 gb windows home premium 64 - bit
2. Acer aspire M3400 AMD Athlon(tm) II X2 245 processor 2.90 GHz Ram 4,00 Gt 64 bit windows home premium
Oyun bilgisiyari olacagi icin hangisi daha saglikli oyunlari calistirir?
-
Bende HP G62-B09ET var. Şahsen çok memnunum.
-
hp kendine has sorunları çıkıyor. hayatımda 1 kere hp laptop aldım, 2 hafta sonra teknik servise gönderdim.
salakca problemler çıkıyor. pişman oldum. problemi düzeltmeye çalışırken de sadece hp lerde rastlandığını okumuştum.
