folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayar Kafayı Yedi Sıra Bende



Bilgisayar Kafayı Yedi Sıra Bende

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    Çift hard disk kullanıyorum. Windows xp Bilgisayarı yeniden kurayım dedim kurdum nasıl oldu anlamadım diger hard diske kurmuşum şimdi bilgisayarımda iki windows programı var diskleri bişimlendirip yeniden kuruyum dedim diskette biçimlendirlmiyor sesde gitti bir türlü seside düzeltemedim ne yapcam şimdi birileri bana akıl versin


    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek

    İKİ hdd yi de formatla yada buzluğa koy :D:D:D

    EDİT:anakartın modelini bul sitesine git ses driverını yükle bilmiyorsan ban pm at anlatayım;))) 


    muhbir-tbt@hotmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi

    muhbir bunu yazdı:
    -----------------------------
    İKİ hdd yi de formatla yada buzluğa koy :D:D:D
    -----------------------------
    buzluga mı ?  

    :I


    mimi " yim ben ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek

    nickimyok un projesi.harbide işe yarıyor ben denemiştim 1gb lığa çalışmıştı

    not:hdd bozuk değildi,ama yinde buzluğa atınca bozulmadı:D) 


    muhbir-tbt@hotmail.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    tam sorununu bi düzgün annat bi halt annamadım yada sabahın körü die annamadım ama sen daha açık yaz ne halt yediğini:)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek

    Sorunun şu.

    Çift harddiskin olduğu için jumper ayarların yanlış olabilir. Birini master yaptıysan diğerini ya jumpersız bırakacaksın yada slave yapacaksın.

    Bios ayarlarından girip hangi hdd nin master olması gerektiğini ve biosun hangisini master olarak okuduğunu gör ayarlarını yap save le ve çık.(Master birincil olarak okuduğu harddisktir.Sistemin bunun içinde olacak)

    Harddisklerinin formatlamak yerine sadece 1 kez fdisklemen daha kesin çözüm olacaktır keza yaptığın yükleme dizinleri bozmuş olabilir.Bunun için eğer ms-dos ta fdisk bilmiyorsan partition magic yada acronisin partition  toolları ile bunu yapabilirsin.

    Aslında en mantıklısı yükleme yapacağın harddiski takman diğerinin power kablosunu çekmen ve Sistemini kurduktan sonra diğerinin de takmandır.

    Olay bu kadar.


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    hdd leri kontrol et doğru takmısmısın diye

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    nickimyok bunu yazdı:
    -----------------------------
    tam sorununu bi düzgün annat bi halt annamadım yada sabahın körü die annamadım ama sen daha açık yaz ne halt yediğini:)
    -----------------------------ben anlasam bi ne halt yedimi sorunu çözecemde bende bilmiyorum yedigim haltı

    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    şimdi iki windows olduğu için mbr de çift işletim sistemi görünecek

    öncelikle (madem diskleri formatladın)

    xp yi yüklerken kurtarma konsoluna gir orda fixmbr yap.

    daha sonra hardiskin arkasında ( geniş kablonun yanında )

    jumper diye adlandırılan pinleri kontrol et

    1cil hdd (master)

    l : : :  (böyledir herhal) böyle değilse pinleri boş bırakki kable select olsun

    2. yi  (slave)

    : | : :

    yap ( zaten hdd üzerinde yazar master slave ayarları)

    sonra diğer disk içinde fixmbr yap

    sıfırdan kur 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
Toplam Hit: 1249 Toplam Mesaj: 9