folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayar Kendi Kendine Kapanıyor?



Bilgisayar Kendi Kendine Kapanıyor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimist69
    pesimist69's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    arkadaşlar bilgisayarı açıyorum bi süre sonra  kendi kendine kapanıyo. format attım geçmedi. neden olabilir? yardımcı olursanız sevinirim

    Bir Klübü Büyük Yapan Taraftarlarıdır; GFB-KFY-CK-UNIFEB
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibrahim_c
    ibrahim_c's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ole bi sorun vardı bende format attım gectı sende gecmemısse ısınıyordur pc fan aldım gectı arkadasta anakart bozuktu sureklı res atıyordu

    Yukarıda yazan medeni durum seceneklerinde neden DUL yok !!! ben belkı dulum
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek
    aynı sorun bende de var kardeş...özellikle hep oyun oynarken reset atıyo..walla yardımcı olursanız sevinirim

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    invisible_1905
    invisible_1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    İşlemci ya da ekran kartı fazla ısınıyordur. (Eğer İşletim sistemini düzgün kurduysan)

    TIGER şimdi asker 87/2/B Tankçı (www.divxhome.net) Herkesi bekleriz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimist_98
    pesimist_98's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    benimde pc res atıodu arkadaşın kini aldım sorun kalmadı :D

    İmzaya Gerek Yok Adım Yeter..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimist_98
    pesimist_98's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    zaten hep pesimistlerin billeri reslenio merak etme doğal bişiy yani

    İmzaya Gerek Yok Adım Yeter..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    işlemci fanı *oku yemiştir, bi kontrol et veya yenisini al 8lira gibi fiyatı var

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimist69
    pesimist69's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    çıkardığım ortak sonuca göre fanı değiştirmem gerekiyo :D sağolun ark.lar.

    Bir Klübü Büyük Yapan Taraftarlarıdır; GFB-KFY-CK-UNIFEB
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    benm de aynı sorun wardı oyuna gırdıkten sonra atıodu normal calısıo saatlerce temızedım pc nınn ıcını fanı guzelce suan bı sorun yok şükür... belkı sızdede ıse yarabılır deneyn derm umarm ıse yarar...
Toplam Hit: 1232 Toplam Mesaj: 9