folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Bilgisayar Müh. Staj İçin Ankara'da En İyi Yerler??



Bilgisayar Müh. Staj İçin Ankara'da En İyi Yerler??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uLtRaLoVeR
    uLtRaLoVeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    Arkadaşlar ODTÜ Bilgisayar mühendisliği okuyorum.

    Bu yaz staj yapmam gerekli Ankara'da nerelerde olabilir?
    Aselsan TAI gibi yerler nasıldır? Daha iyisi var mıdır bilenlerden bilgi almak isterim.

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    abi nerdesin şimdi eng101 e giricem ben de bölümdeyim bmb1deyim 17:30 da bitecek dersim 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    2. sınıf mı 3. sınıf mı o da önemli. istanbul'da turkcell teknoloji var iyi diyorlar mesela 3. sınıf alıyor sadece.


    . . .. . ... .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cem-engine
    cem-engine's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    beyler ben de gelem mi yanınıza sıktı bura ya

    yurttan çıkmaz oldum artık can sıkıntısından dışarı çıkasım da gelmiyor

     

    -yanlış anlama hocam baltalamak istemiyorum konunu-

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    aselsan'da yapmıştım stajımı.

    ilk 2 hafta eğitim veriliyor. Mühendisler belli konularda sunum hazırlayıp onu anlatmıslardı. Bir de iş güvenliği eğitimi vardı, bunda sertifika vermişlerdi. Eğitimler güzel oluyor ama bazen anlatılan konuya göre sıkıcı olabiliyor..

     

    Endüstrü mühendisliğinden gelenler üretim bölümünde staj yapıyorlardı genelde pek bir iş yapmıyorlardı oturuyorlardı.

    Elektrik, Elektronik, Haberleşme ve Bilgisayar mühendisliğindekiler genelde yazılım kısmında yada elektronik kısmında çalışıyorlardı.

    Ben elektronik olan kısımda çalışmıştım ama bildiğim kadarıyla yazılım kısmında yazılım atıyorlardı telsizlere ve birer tane ödev vermişlerdi sunum hazırlayın diye daha sonra o sunumu anlattılar galiba.

     

    Doğruyu söylemek gerekirse ilk defa staj yapacaksan memnun kalmayabilirsin. Ama çoğu yerde bu böyledir. Aselsan diğerlerine göre biraz daha iyi. Her gün sana yaptıracak birşey bulurlar. 


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uLtRaLoVeR
    uLtRaLoVeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    r10aldinho hocam çok sağol açıklamaların için.

    Bu arada 2.sınıfım soranlar vardı.

Toplam Hit: 1100 Toplam Mesaj: 6