Bilgisayar Programcılığı Staj Dosyası.
-
Arkadaşlar staj dosyası yazmam lazım. 40 iş günü için. Elinde döküman olanlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba ?
Not : Meslek Yüksekokulundayım.
-
ita bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar staj dosyası yazmam lazım. 40 iş günü için. Elinde döküman olanlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba ?
Not : Meslek Yüksekokulundayım.
-----------------------------hacı bende yaptım 4 yıl once verdim bombayı :| bi format yazıyodum 5 sayfaya aynı sey :D kablo cektim format attım wordde yazı yazdım excelde sablon yaptım vs vs vs svs svsvsavsv
-
bkz: http://tahribat.com/Forum-Bilgisayar-Haberlesmesi-Nedir-Nasil-Yapilir-116308/
-
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
ita bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar staj dosyası yazmam lazım. 40 iş günü için. Elinde döküman olanlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba ?
Not : Meslek Yüksekokulundayım.
-----------------------------hacı bende yaptım 4 yıl once verdim bombayı :| bi format yazıyodum 5 sayfaya aynı sey :D kablo cektim format attım wordde yazı yazdım excelde sablon yaptım vs vs vs svs svsvsavsv
-----------------------------bugün ki formatım çok güzel geçti.
10 gün sonra
günler birbirini kovalıyor ben ise formattan vazgeçemiyordum :D
-
Frosttear bunu yazdı:
-----------------------------
bkz: http://tahribat.com/Forum-Bilgisayar-Haberlesmesi-Nedir-Nasil-Yapilir-116308/
-----------------------------Yani aradığım daha basit birşey. Mesela ilk gün staj boyunca oturacağım bilgisayarın genel bakımını yaptım yazdım. Diğer günlere xp , vista , win7 kurulumunu yazdım. Yani böyle daha basit şeylerle 40 günü doldurmam gerek :/
-
doldur işte kardeşim bende yazacam daha başlamadım bile herşeyi devletten beklememek lazım
-
pm at msn adresini
-
pm msn atarsan 20 günlük dosya yollarım.
-
ya bi staj defteri al kafana göre doldur anlaş bi iş yeriyle imzalat gitsin kıytırık bi bilgisayar dükkanına ....
(bende öyle yaptım )
-
sergerde bunu yazdı:
-----------------------------
ya bi staj defteri al kafana göre doldur anlaş bi iş yeriyle imzalat gitsin kıytırık bi bilgisayar dükkanına ....
(bende öyle yaptım )
-----------------------------İmza işi kolay. Kafama göre şeylerde yazıyorum da bir kolaylık olabilir mi diye uğraşıyorum hocam.
@ssemih
Pm attım hocam.
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
ita bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar staj dosyası yazmam lazım. 40 iş günü için. Elinde döküman olanlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba ?
Not : Meslek Yüksekokulundayım.
-----------------------------hacı bende yaptım 4 yıl once verdim bombayı :| bi format yazıyodum 5 sayfaya aynı sey :D kablo cektim format attım wordde yazı yazdım excelde sablon yaptım vs vs vs svs svsvsavsv
-----------------------------bugün ki formatım çok güzel geçti.
10 gün sonra
günler birbirini kovalıyor ben ise formattan vazgeçemiyordum :D
-----------------------------HAHAHAHAH :D aslında ne sueper olurdu oyle yazsam :F kesin kalırdım :F
