folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Bilgisayar Programcılığı Staj Dosyası.



Bilgisayar Programcılığı Staj Dosyası.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ita
    ita's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ekim/2009
    Erkek

    Arkadaşlar staj dosyası yazmam lazım. 40 iş günü için. Elinde döküman olanlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba ?

    Not : Meslek Yüksekokulundayım.


    Tüccar Değil ÖĞRENCİYİZ...! MMYO09409010
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    ita bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar staj dosyası yazmam lazım. 40 iş günü için. Elinde döküman olanlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba ?

    Not : Meslek Yüksekokulundayım.


    -----------------------------

    hacı bende yaptım 4 yıl once verdim bombayı :| bi format yazıyodum 5 sayfaya aynı sey :D kablo cektim format attım wordde yazı yazdım excelde sablon yaptım vs vs vs svs svsvsavsv


    http://www.youtube.com/watch?v=n-O0mSUNVlU
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bkz: http://tahribat.com/Forum-Bilgisayar-Haberlesmesi-Nedir-Nasil-Yapilir-116308/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------

    ita bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar staj dosyası yazmam lazım. 40 iş günü için. Elinde döküman olanlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba ?

    Not : Meslek Yüksekokulundayım.


    -----------------------------

    hacı bende yaptım 4 yıl once verdim bombayı :| bi format yazıyodum 5 sayfaya aynı sey :D kablo cektim format attım wordde yazı yazdım excelde sablon yaptım vs vs vs svs svsvsavsv


    -----------------------------

    bugün ki formatım çok güzel geçti.

     

    10 gün sonra

     

    günler birbirini kovalıyor ben ise formattan vazgeçemiyordum :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ita
    ita's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ekim/2009
    Erkek

    Frosttear bunu yazdı:
    -----------------------------

    bkz: http://tahribat.com/Forum-Bilgisayar-Haberlesmesi-Nedir-Nasil-Yapilir-116308/


    -----------------------------

    Yani aradığım daha basit birşey. Mesela ilk gün staj boyunca oturacağım bilgisayarın genel bakımını yaptım yazdım. Diğer günlere xp , vista , win7 kurulumunu yazdım. Yani böyle daha basit şeylerle 40 günü doldurmam gerek :/


    Tüccar Değil ÖĞRENCİYİZ...! MMYO09409010
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    doldur işte kardeşim bende yazacam daha başlamadım bile herşeyi devletten beklememek lazım

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ssemih
    ssemih's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    pm at msn adresini

     


    Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsa da son aşkım sendin asla anlamasan da...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ssemih
    ssemih's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    pm msn atarsan 20 günlük dosya yollarım.


    Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsa da son aşkım sendin asla anlamasan da...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sergerde
    sergerde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    ya bi staj defteri al kafana göre doldur anlaş bi iş yeriyle imzalat gitsin kıytırık bi bilgisayar dükkanına ....

    (bende öyle yaptım )


    isyanda sergerde....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ita
    ita's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ekim/2009
    Erkek

    sergerde bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya bi staj defteri al kafana göre doldur anlaş bi iş yeriyle imzalat gitsin kıytırık bi bilgisayar dükkanına ....

    (bende öyle yaptım )


    -----------------------------

    İmza işi kolay. Kafama göre şeylerde yazıyorum da bir kolaylık olabilir mi diye uğraşıyorum hocam.

     

    @ssemih

    Pm attım hocam.


    Tüccar Değil ÖĞRENCİYİZ...! MMYO09409010
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------

    ita bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar staj dosyası yazmam lazım. 40 iş günü için. Elinde döküman olanlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba ?

    Not : Meslek Yüksekokulundayım.


    -----------------------------

    hacı bende yaptım 4 yıl once verdim bombayı :| bi format yazıyodum 5 sayfaya aynı sey :D kablo cektim format attım wordde yazı yazdım excelde sablon yaptım vs vs vs svs svsvsavsv


    -----------------------------

    bugün ki formatım çok güzel geçti.

     

    10 gün sonra

     

    günler birbirini kovalıyor ben ise formattan vazgeçemiyordum :D


    -----------------------------

    HAHAHAHAH :D aslında ne sueper olurdu oyle yazsam :F kesin kalırdım :F


    http://www.youtube.com/watch?v=n-O0mSUNVlU
Toplam Hit: 6860 Toplam Mesaj: 11