Bilgisayar Sorun
-
Bilgisayarı açtıgımla kapandıgı bir oluyor ram in birini çıkarıp denedim gene aynı dierini çıkarıp denedim gene aynı ekran kartını çıkardım gene aynı sorun nedendir acaba :S
-
power sub olabilr aynı sey bana da oldu komple kasa aldım şimdi sorun yok:D
ekleme:bende ne zmn olcagı belli olmuodu başlarda bazen masaüstüne gelince kapanıyordu bazende daha açılırken ama muht sorunun powersub dan
-
herhangi bir hata sesi alıyor musun? tam olarak hangi aşamada kapanıyor pc?
-
1 saniye sürüyo kapanması ses falanda gelmior
-
bir elektrik arızası olabilir.
farklı bir psu kullanarak açmayı dene.
aynı muhabbet devam ederse tüm kartları sök üstünden açmayı dene.
sonra kartları farklı bir anakartta çalıştırmayı dene.
bu adımları sıradan bi dene hocam bakalım ne olcak?
-
evde 1 laptop var 2 masaustu olsa denerdimde malesef yok :S ekran kartı ve ramlerde ( 2 side arızalı deyilse) sorun yok psu yada işlemcide olabilr :S bide anakart var tabi
-
masaüstünü ac..butun baglantilari cikarip geri tak.tekrar calistir.
olmazsa en azindan baglantilarin oksitlenmis olma ihtimalini ortadan kaldirmis olursun ;)
-
işlemciye kadar söktüm gene aynı
-
beyler sorunu çözdüm daha önce pc açıkken flopy diski takmıstım kablo erimişti yeni aklıma geldi orasını kökten kestim sorun halloldu kısadevre yaptırıyodu sanırım
Toplam Hit: 950 Toplam Mesaj: 9
