Bilgisayar Staj Rporunda Biraz Yardım Edermisiniz
-
Bilgisayar yazılım üzerine staj yaptım yada yapmışım işte her ne ise. :D Çoğunu yazdım fakat bir kısmı kaldı ve uyduramaz oldum. Laylon stajdan bu kadar rapor yazılıyo işte. Bölümüm yazılım ve bir meslek lisesinde staj yapıyo görünüyorum. Ola bilecek donanımsal olarak bir çok şey yazdım fakat yazılım konusunda web ile ilgili birşeyler yazmak istiyorum ama bulamadım.
Bana ya fikir verin yada yaza bileceğim bir paragraf. Ama şölyle şöyle yaptım cinsinden. Teknik yani ajax şudur firewall budur şeklinde olmasın. Biraz fazla kaçırdımda. Yapılan iş çok az gözüküyor.
Verdiğiniz destek için şimdiden teşekkür ederim. -
Okulun mevcut internet sitesinde olan HTML(Hiper Yazı Dökme Dili)inde bulunan Tag(Tarayıcılar için kodlar) hatalarını düzelttim ayrıca İnternet sitesinde bulunan indeks.htm hataları için iskorpitx adlı hacker STV den canlı yayında soru yönelttim ama olmadı
sıkıldım gene yazarken atma yeteneğim sıfırlaştı ama eğer öğretmenler malsa yaz yazabildiğin kadar :)
al sana hikaye başlangıcı -
:D :D :D
Okulun sitesine adsense hesabı aldım ve yaklaşık 10 000 tıklama oldu fakat site porno içerikli olduğundan google paramızı vermedi. Bende kendi yöntemlerimle googleden yüklü miktarda para çektim :P Derken mapus damına düştüm. Mapusta beni çok iyi karşıladılar. Mapusanenin ağası beni yanına aldi, bağrına basti. Fakat ne acıdır ki aynı gün .... :d
Atmasına güzel hikayeler atılıyoda acaba yerlermi diye endişeleniyorum. :D
Toplam Hit: 1003 Toplam Mesaj: 3
