Bilgisayar Yüksek Devirde Çalışıyo :)=
-
Şimdi benim pc ye 2. hdd taktı takalı fanlar hızlı çalışmaya başladılar . hani cd tarasınız otomatik kullanda hızlı döner ya ilk takdığınızda yüksek ses gelir şuan öyle makine
acaba power mı yetmiyo? çünkü powerda hiç boş güç kablosu kalmadı
üzerinde powerın 300w yazıyo
neden oluyo acaba 2. hdd den gelmiyo ses fanlar dan geliyo hızlı çalışmasından
-
pc eskiyse fanlardan olabiler..
geçen ay benim ki yandı da :D
300dü yenisi daha yüksek bişi sornsuz..
nedir hatırlamıyorum şimdi kasayı açtırma bana :) -
Aynı sorun bende de var sorun PSU'dan kaynaklanıyor,zamanla genelde ağır grafik ve yüksek hdd alanı isteyen oyunlarda hdd'lerinden bir tanesinin kafa atarak kendini resetlemesini izleyebilirsin hdd sayısı ne kadar fazlaysa tak-tak sesleri zamanla çoğalır ve ekranın donmaya başlar :) Çözüm Min 400w yükseLtmek tabi donanımına bağlı,benim gibi güç sömürücü(x1650 512mb) bi kartın varsa hemen yükselt.
-
noel_baba bunu yazdı:
-----------------------------
pc eskiyse fanlardan olabiler..
geçen ay benim ki yandı da :D
300dü yenisi daha yüksek bişi sornsuz..
nedir hatırlamıyorum şimdi kasayı açtırma bana :)
-----------------------------
yok yok kasa yeni 2. hdd i takınca yüsek devirde çalışmaya başladı yoksa normaldibirgisayarda okadar fazlada bişi yok ekran kartı tv kartı ses kartı 2 hdd 1 cdrom diğeri standart zati
-
Daha ne ossun amk :D
Allahtan fazla bişi yokmuş::.hdd ..tv ..ses standarta extra zaten :|
-
RevengeX bunu yazdı:
-----------------------------
Aynı sorun bende de var sorun PSU'dan kaynaklanıyor,zamanla genelde ağır grafik ve yüksek hdd alanı isteyen oyunlarda hdd'lerinden bir tanesinin kafa atarak kendini resetlemesini izleyebilirsin hdd sayısı ne kadar fazlaysa tak-tak sesleri zamanla çoğalır ve ekranın donmaya başlar :) Çözüm Min 400w yükseLtmek tabi donanımına bağlı,benim gibi güç sömürücü(x1650 512mb) bi kartın varsa hemen yükselt.
-----------------------------
hdd den ses gelmiyo normalde sesde gelmiyo titreşim fazla olduğu için kasanın mekanından ses geliyofanlar hızlı çalışıyo powerdaki ve kapak üstündeki
şundan olabilirmi?
şimdi powerda boşyer yoktu küç için kapaktaki fana giden güç kablosu 2 kafalıyla birini hddye yönlendirdik birini kapak fanına yani aynı kablolar üstünden elektrik alıyolar ondan olurmu?
