Bilgisayara Çektirdiğiniz İşkenceler?
-
ben monitöre yumruk atmıştım red alert 2 de yeniliodum adam yendi sinir oldum çaktım monitöre olan bmonitöre olmadı bana oldu elim kırlıodu :D
fare çalışmıodu :D fareyi masaya vurdum vurdum ama kırılmadı ne de olsa microsoft sağlam faremiş :D
bide cd rom okumuodu bende kasaya tekme atmıştım
kardeşim pc yi sitiodu bağırıodu bende klavyeye çakmıştım :D tuşlar kırılcaktı a.q
bide kardeşime gıcıklık olsun die oyunun en ii tarafında fişi çekerdim :D
siz ne yaptınız pc nize :D ( işkenceler )
-
monitörün yanına vururum rengi düzelir hem işkence hem tamir
not: msn ac pm attım server işin yaptım -
artık eski kaldı için benim makina zaman zaman çok yavaşlıyor kafayı yiyorum ama içim el vermiyor wurmaya hele en son hdd gittikten sonra :D çift çekirdek lazımm
-
kardes cecece :D 30 dk sonra buraya bi resim koycam zahmet olmazsa bak zamanında bizde tbt de senin o cok sewdigin sitene index koyduk :P hala kuyruk acısı var galiba sizde :D acrop adminin iyi bilir :D amın oğlu :D
-
en azından yeni konu acsaydin hit yapardın....Adam olsan salak sacma kufur etmessin bee !
-
ne oluyor beyler birisi konuyu açıklasın
Toplam Hit: 848 Toplam Mesaj: 6
