Bilgisayarda Ses Sorunu
-
bilgisayara format attıktan sonra ses driverlarını faalan yükledim herşey tam görünüyo ama bilgisayardan ses çıkmıyo onboard seskartı foxconn anakart markası
-
belki hoparlöründe bi sorun vardır hocam ?
-
deneim ama yine ses yok
-
driver i sil baştan yükle eğer sorun çözülmezse netten uygun bir ses kart driverini yükle, büyük ihtimal uygun olmamıştır, benm pcde böle olmuştu bu yöntemi uyguladım düzeldi, ama sen bilirsin...
-
Memati92 bunu yazdı:
-----------------------------
driver i sil baştan yükle eğer sorun çözülmezse netten uygun bir ses kart driverini yükle, büyük ihtimal uygun olmamıştır, benm pcde böle olmuştu bu yöntemi uyguladım düzeldi, ama sen bilirsin...
-----------------------------
hocam saol işe yaradı :D -
Biraz farklı bi konu olcak benimkisi ama yinede sorayım dedim bilgisayarda ses sorunu sayılır buda :D benimde kasadan çok ses geliyor fan ı temizlettirdim ama yine çok ses geliyor.Dalga konusu oldum resmen arkadaşlara gidiyorum laptop daha fazla ses çıkarıyor adamın kasadan benim kasa uçak motoru gibi ses çıkarıyor napabiliriz ?
-
fanları değştircen hocam yada en iisi makina yağı ile göbeklerini bi yağla sen :) keser ozaman sesi.
