Bilgisayardaki Hata

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    discoteam_487
    discoteam_487's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Bilgisayarım açılırken '' Windows un bu bilgisayarın lisans durumunu doğru olarak denetlemesi engellendi. hata kodu:0x80090019'' diye bir mesaj çıkıyor.

     

    yardımlarınızı bekliyorum...


    Bu ALemde Kralda Kuralda Tanımam
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    orjinal yap düzelir

    müracaat google dede


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    büyük ihtimal orjinalleştirme cabası içerisindeyken gerekli olan bi dosyayı ya sildin ya da değiştirdin

    bence sen legal xp yi dene o da yemezse  windowsu kurtardıktan sonra tekrar legal xp ile orjinalleştir

    o zaman sorunun hallolur diye düşünüyorum


    Yapay zeka, zeka değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Öncelikle bilgisayarı xp cdsi ile aç, daha sonrada onar (Repair) seçeneğini kullan. Yazdığımı uygularsan sorunun çözüleceği kanaatindeyim. Kolay gelsin...


    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nazmanya
    nazmanya's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    kardeş biraz araştırdım arkadaşın dediği gibi onarım yapacan çözümü oymuş. yalnız onar seçeneğine girmen için administrator şifresini bilmen gerek. aşağıda yazanları uygula hepsi çalıntıdır.sen fixboot ile fixmbryi bir dene gerisi sana kalmış

    KURTARMA KONSOLU KURUMU:

    a) Windows Xp kurulum Cd’sini CD-Rom sürücünüze yerleştirin.
    b) Sırası ile Başlat ve Çalıştır seçeneklerini tıklayın.
    c) Karşınıza gelen penceredeki satıra ‘d:\i386\winnnt32.exe /cmdcons’ yazın.
    Burada ‘d:\’ CD-ROM sürücünüzü temsil eder. Eğer sistemizde CD-ROM sürücünüz
    başka bir harf ile simgelenmişse o harfi yazın.
    d) Karşınıza gelen diyalog penceresinde kurulumu onay verebilirsiniz.
    e) Bilgisayarı yeniden başlatın. Başlangıç seçeneklerinde Microsoft Windows
    Kurtarma konsolu seçeneğini göreceksiniz.
    Eğer işletim sisteminiz açılmıyorsa bilgisayarınızı Windows Xp CD’si ile
    başlatın. ‘Kura Hoşgeldiniz’ ekranında R harfine ya da F10 tuşuna basarak
    hiç zaman kaybetmeden Kurtarma Konsolu’nu açın.

    Unutmayın sadece system yöneticisi hesabı kullanabilir.

    KURTARMA KONSOLU KOMUTLARI

    sen fixboot ile fixmbryi bir dene gerisi sana kalmış


    Komut satırında yardım almanız gerektiğinde HELP komutunu kullanabilirsiniz.
    Komutları yazım biçimlerini görmek için HELP KOMUT yazabilirsiniz.

    ATTRIB: Bir dosya veya klasörün salt okunur, system dosyası, gizli dosya,
    sıkıştırılmış dosya dibi özniteliklerini değiştirir.Özniteliklerini
    görüntülemek için DIR komutunu kullanabilirsiniz.
    BATCH:Bir metin dosyasındaki komut satırını çalıştırmak için kullanınlır.
    BOOCFG: Boot.ini dosyasında değişiklik yapmamızı sağlar.Böylece
    bilgisayarınızı oturum açmasını istediğiniz işletim sistemine
    yönlendirebilirsiniz.
    CD ve CHDIR: Başka bir klasöre ya da sürücüye geçmek için kullanılır.
    CHDSK:Bu komut belirtilerin sürücüyü denetler, gerekliyse sürücüyü onarır ve
    bozuk kesimlerin kullanılmaması için işaretleri ve okunabilir bilgiyi
    kurtarır.
    CLS: Ekrandaki yazıları temizlemek için kullanılır.
    COPY:BElirtilen kaynaktan belirtilen hedefe dosya ve klasörü kopyalamaya
    yarar.
    DELve DELETE: Dosya ve klasörleri silmek için kullanılır.
    DIR: Komut belirtilen klasördeki dosyaları ve alt klasörleri görüntüler.
    DISABLE: Bir system hizmetini veya sürüyü devre dışı bırakmak için
    kullanılır.
    DISKPART: Sabit disk üzerine yeni bir bölüm oluşturmak ya da mevcut
    bölümleri silmek için kullanılır.
    ENABLE: Sistem hizmetini ya da sürücüyü etkin hale getirir.
    EXIT: Kurtarma konsolundan çıkar.
    EXPAND:Bir dosyayı genişletmek için kullanılır.
    FIXBOOT: Sabit disk üzerinde başlangıç seçeneklerinin zarar görmesi veya
    Windows’un bu nedenle hiç açılmaması gibi durumlarda MBR’yi onarır. (Ana
    Yükleme Kaydı)
    FORMAT: Belirtilen sürücüyü biçimlendirir.
    LISTSVC: Kullanalıbilir bütün system hizmetlerini sürücülerini listeler.
    LOGONiğer Windows yüklemelerine oturum açmasını sağlar
    MAP: Mevcut sürücü harflerini, dosya türlerini, bölüm boyutlarını ve
    fiziksel aygıtları listeler.
    MD ve MKDIR: Erişim izni olan bölümlerde yeni klasörler oluşturur.
    MORE: Bir metin dosyasını ekranda görüntüler
    RD ve RMDIR: Erişim izni olan bölümlerde bir klasörü silmek için kullanılır.
    REN ve RENAME: Dosya ya da klasör ismi değiştirmek için kullanılır.
    SET: Kurtarma konsolu değişkenlerini aktif yada pasif yapar.
    SYSTEMROOT: Geçerli çalışma klasörünüzü açmış olduğunuz Windows yüklemesinin
    %systemroot% klasörüne ayarlar.

     

    edit: admin şifresini bilmiyosan pm at sana bir dosya verim şifreyi kırarsın.


    http://www.speedtest.net/result/926625321.png
Toplam Hit: 2418 Toplam Mesaj: 5