folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Bilgisayardaki İnterneti Bluetoothla Telefonda Kullanma ????



Bilgisayardaki İnterneti Bluetoothla Telefonda Kullanma ????

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlar bilgisayardaki internet bağlantısını bluetoothla 6600 da nasıl kullanırım?? Daha önce deneyipte başarılı olan varmı??

    varsa anlatsın, eğer oluyorsa 100 metrelik bluetooth cihazı alcam, heryerden bağlanmak iiçn... şimdiden teşekkürler 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    Dostlar bana da lazım valla.Söylerseniz çok iyi olur

    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    Telefonda yapmanız gerekenler:

    1. Ayarlara girin.

    2. Bağlantı, sonra erişim noktalarına gidin.

    3. Seneçeneklerden Yeni Erişim Noktası -> Varsayılan Ayarları Kullan.

    4. Oluşturacağınız yeni Bağlantı Noktasında şunları yazın.

    Bağlantı Adı : İstediğiniz bir şey yazın.
    Veri Taşıyıcısı : GPRS
    Erişim Noktası Adı : Bluetooth cihazının adı. (Bunu doğru olarak girmeniz çok önemli)
    Kullanıcı Adı : Yok
    Doğrulama : Normal

    Bilgisayarda yapmanız gerekenler:

    1. Önce bilgisayarınıza PcSuite programını kurun ve bilgisayarınızı yeniden başlatın.

    2. Denetim masasındaki Bluetooth Aygıtlarına tıklayın. (Bluetooth configurations)

    3. Com Bağlantı Noktaları sekmesine tıklayarak yeni bir Com Bağlantı Noktası ekleyin.

    4. Saatin yanında görülen simgeden bu eklediğiniz bağlantı noktasını seçin. PcSuite telefonunuzla bağlantı kurduğunda simgenin değiştiğini göreceksiniz. Bunu yapmadan önce telefonunuzun bluetooth özelliğini aktif etmeyi unutmayın.

    Amphetamine Logic.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    Hoca peki, benim telefon Siemens sx1, pc suit bunu desteklemiyor. Ne halt yiyeceğiz.

    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yusufyusufyusuf
    yusufyusufyusuf's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bluetooth desteklesin yeter zannımca. bu port açma işlerini falan özgürce yapan BlueSoleil programıyla dene belki olur.

    ben bu işlemi imkansız sanıyodum ama en kısa zamanda deneyecem.

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    düzeltme

     

    Arkadaşlar  pcsuite  programı benim sx1 i görüyor fakat bağlanmıyo.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    eyw cevaplar için saolun

Toplam Hit: 1524 Toplam Mesaj: 7