folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayarımda Bir Problem



Bilgisayarımda Bir Problem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi_genclik06
    asi_genclik06's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek
    selam arkadaslar bilgisayarım kendi kendine acılıyor xp kullanıcısıyım bilgisayarı kapat dedigim zaman bilgisayar kapanıyor ardından hemen tekrar acılıyor sorunun nerden kaynaklandıgı hakkında yardımcı olursanız sevinirim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fmk
    fmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek

    tama anlamadım kapanacagı yere restartmı yapyor yoksa gunun belırsız saatlerınde cart dıye acılıyormu eger ıkıncı sacenek ıse topraklama hattını kontrol et


     


    Eğer İnsanlar benimle aynı şeyleri düşünüyorsa bir yerlerde yanlış yaptım demektir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Selamlar kardes, iki nedeni olabilir sanirim. ya bilgisayarini kapatiyorum diye restart cekiyosundur, veya System Requirment ayarlarinda otomatik veya sifreyle acilmayi kurcalamissindir...


    Bilgisayarin acilmadan once System Requirment ayarlarina gir, oradan start up secenegini kontrol et (her bilgisayar da "Start Up" diye gecmiyor, bilgisayarin acilmasiyla ilgili olan yere bir gozat, orada "Automatic Turn On" secenegi Enabled olabilir, onu disable yap...


    veya virus de olabilir... ama dusuk bir ihtimal....


    Shaban Interactive Pro.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek

    56k modem kullanıosan tel kablosunu çıkar kapat bakalım açılcakmı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    biosdan kaynaklanıo ayarlarını bastan yaparsan duzelir veya load bios settings dersen duzelir bide nickim yok dogru soyluyo hatta elektrik oldugu zaman modem bilgisayarı acıo ama biosu resetlersen sorun cozulur
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    donanım dışı bir çözümde ben söylim...sp1 yüklü ise pc de sp2 yoksa blood bilmem ne virüsü bulaşmıştır...Kasper temizler.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    power değiştir bi dene aynı problem bende de war hiç biri çözüm diil burda yazılanların yine biostan lan wake up modem blink on gibi şeyleri disable et toprak hattını da bi gözden geçir


    bende şuan da problem yok ama kafasına göre arada bi tekrarlıyo


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RooTTeR
    RooTTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    nickimyok bunu yazdı:



    56k modem kullanıosan tel kablosunu çıkar kapat bakalım açılcakmı




    56k modemden yapabılıo bızde adsl yokken telefon calınca bılgısayar acılıodu aslında guzel sıstem a.q :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    turuncu bunu yazdı:


    biosdan kaynaklanıo ayarlarını bastan yaparsan duzelir veya load bios settings dersen duzelir bide nickim yok dogru soyluyo hatta elektrik oldugu zaman modem bilgisayarı acıo ama biosu resetlersen sorun cozulur



    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
Toplam Hit: 1774 Toplam Mesaj: 9