Bilgisayarımda Bir Problem
-
selam arkadaslar bilgisayarım kendi kendine acılıyor xp kullanıcısıyım bilgisayarı kapat dedigim zaman bilgisayar kapanıyor ardından hemen tekrar acılıyor sorunun nerden kaynaklandıgı hakkında yardımcı olursanız sevinirim
-
tama anlamadım kapanacagı yere restartmı yapyor yoksa gunun belırsız saatlerınde cart dıye acılıyormu eger ıkıncı sacenek ıse topraklama hattını kontrol et
-
Selamlar kardes, iki nedeni olabilir sanirim. ya bilgisayarini kapatiyorum diye restart cekiyosundur, veya System Requirment ayarlarinda otomatik veya sifreyle acilmayi kurcalamissindir...
Bilgisayarin acilmadan once System Requirment ayarlarina gir, oradan start up secenegini kontrol et (her bilgisayar da "Start Up" diye gecmiyor, bilgisayarin acilmasiyla ilgili olan yere bir gozat, orada "Automatic Turn On" secenegi Enabled olabilir, onu disable yap...
veya virus de olabilir... ama dusuk bir ihtimal....
-
56k modem kullanıosan tel kablosunu çıkar kapat bakalım açılcakmı
-
biosdan kaynaklanıo ayarlarını bastan yaparsan duzelir veya load bios settings dersen duzelir bide nickim yok dogru soyluyo hatta elektrik oldugu zaman modem bilgisayarı acıo ama biosu resetlersen sorun cozulur
-
donanım dışı bir çözümde ben söylim...sp1 yüklü ise pc de sp2 yoksa blood bilmem ne virüsü bulaşmıştır...Kasper temizler.
-
power değiştir bi dene aynı problem bende de war hiç biri çözüm diil burda yazılanların yine biostan lan wake up modem blink on gibi şeyleri disable et toprak hattını da bi gözden geçir
bende şuan da problem yok ama kafasına göre arada bi tekrarlıyo
-
nickimyok bunu yazdı:
56k modem kullanıosan tel kablosunu çıkar kapat bakalım açılcakmı
56k modemden yapabılıo bızde adsl yokken telefon calınca bılgısayar acılıodu aslında guzel sıstem a.q :D -
turuncu bunu yazdı:
biosdan kaynaklanıo ayarlarını bastan yaparsan duzelir veya load bios settings dersen duzelir bide nickim yok dogru soyluyo hatta elektrik oldugu zaman modem bilgisayarı acıo ama biosu resetlersen sorun cozulur
