Bilgisayarımda Sorun Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    ya arkadaşlar bilgisarımda sorun var bende adsl var ama bu günlerde internete beğlı ama sayfaları açmıyo acaba neden bilen varmı

    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    sadecesayfalarmı açılmıyor yoksa msn irc falanda bağlanmıyormu ...Öncelikle adsl kurulumu yaparken girdiğin ip numaralarını kontrol et ayarları tekrar yap..

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    onlardada bazen takılıyo bazen açıyo birde benim hotmailime hatmail ekibi hotmail slaf gibi mailler geliyo fakedri diye direk siliyorum siz ne dersiniz

    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nukeshore
    nukeshore's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2003
    Erkek
    yok onlar fake deildir, microsoft un gonderdiklerinde simge oluyo o simge başka hiç bir mailde olmaz, birde microsoft spam yapıo işte ben bu yaşıma kadar hiç okumadım direk sildim zaten hep. ADSL konusunda adsl yardım hattı var onu ara oradan kontrol etsinmler hatta herhangi bir sorun varsa soylerler, eger sorun sendne kaynaklanıyorsa virus bulaşmıs olabilir.

    011011100111010101101011011001010111001101101000011011110111001001100101
Toplam Hit: 1354 Toplam Mesaj: 4