Bilgisayarımdan Açılamayan 3.5 Harddisk Problemi
-
Merhaba arkadaşlar windows 7 den xp ye format attıktan sonra çalışır durumdaki hardiskim açılmaz oldu format atarken harddisk kapalıydı.
Disk yönetiminde Verbatim normal olarak gözüküyor

Resimdeki gibi Aç diyoruz

Aşağıdaki gibi açılıyor

Ama Bilgisayarımdan açmaya çalışınca bu hatayı veriyor

Bu harddiski biçimlendirmeden kurtarmanın yolu varmıdır arkadaşlar?
-
hocam senin hard diskin formatı kafadan hatalı fat32 nin yerine ntfs olması lazım.
-
SARI bunu yazdı:
-----------------------------hocam senin hard diskin formatı kafadan hatalı fat32 nin yerine ntfs olması lazım.
----------------------------- -
SARI bunu yazdı:
-----------------------------hocam senin hard diskin formatı kafadan hatalı fat32 nin yerine ntfs olması lazım.
-----------------------------
hocam bir arkadaş vermişti bana da bende o zamanlar formatına bakmadan başladım arşivlemeye sonradan fark ettim ama iş işten geçmişti bir kere şimdi ağzına kadar doldu yapacak bir şey yok eğer düzeltemezsem 250 tl ye bi hdd alıp ona aktarıp kurtarmam gerekiyor verileri.. -
kabadayi09 bunu yazdı:
-----------------------------SARI bunu yazdı:
-----------------------------hocam senin hard diskin formatı kafadan hatalı fat32 nin yerine ntfs olması lazım.
-----------------------------
hocam bir arkadaş vermişti bana da bende o zamanlar formatına bakmadan başladım arşivlemeye sonradan fark ettim ama iş işten geçmişti bir kere şimdi ağzına kadar doldu yapacak bir şey yok eğer düzeltemezsem 250 tl ye bi hdd alıp ona aktarıp kurtarmam gerekiyor verileri..
-----------------------------hocam ankarada olsan sana yardımcı olurdum bana hard diski getirirdin çalıştığım kafedeki servere atardım tüm arşivi biçimlendirip sonra tekrar atar verirdim.
-
SARI bunu yazdı:
-----------------------------hocam senin hard diskin formatı kafadan hatalı fat32 nin yerine ntfs olması lazım.
-----------------------------+ virüs de olabilir. hatta var gibi. var var. tarat bi az.
-
SARI bunu yazdı:
-----------------------------hocam ankarada olsan sana yardımcı olurdum bana hard diski getirirdin çalıştığım kafedeki servere atardım tüm arşivi biçimlendirip sonra tekrar atar verirdim.
-----------------------------eyvallah hocam sağol düşünmen yeter şu an aydındayım 12 mayısta ankaraya geleceğim o zaman kadar kurtaramazsak senin taktiği uygularız
joe_black
bunu yazdı:
-----------------------------SARI bunu yazdı:
-----------------------------hocam senin hard diskin formatı kafadan hatalı fat32 nin yerine ntfs olması lazım.
-----------------------------+ virüs de olabilir. hatta var gibi. var var. tarat bi az.
-----------------------------Malwarebytes Anti-Malware ile tarattım hocam bir kaç trojan buldu sonra hep temiz bişey gözükmüyor bundan başka bir şey ile taratmamı önerirmisiniz ?
