folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayarımın Çok Geç Açılma Problemi



Bilgisayarımın Çok Geç Açılma Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Merhaba müridler,

    Laptopumu 2.5 sene önce metrodan aldım. Exper marka bir bilgisayar. Biostan önce siyah ekranda 1 - 2 dakika arası bekleyip o şekilde açılıyor. 4+4 =8 gb ram e sahip, bu ramleri teker teker denedim sorun Ram'den değil. HDD den olabilir mi acaba? Adobe programlarını açarken de en az 1 2 dakika bekletiyor... Biosu güncellesem bi işe yarar mı? Nasıl güncellerim? Aşşağıda bilgisayarın özellikleri mevcuttur yardımcı olursanız sevinirim

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    bıos guncellemesı yap 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    bende yeni anakart aldım. sistem kayda değer birşey.

    ama fortmattan sonra sistem canavar oldu. bir süre sonra makina açılınca simgeler geç geliyor kasılıyor sanki hdd isyan ediyor gibi.

    ama hdd kötü hdd değil green power denen yeni nesil 7200 prm hdd. niye böyle yapıyor çözemedim.

    hacı çalışıyorsa elleme bence 2 dakika sonra düzeliyor benimki :D

    şu sistemlere kafa yora yora cacık olduk.

    git buz gibi içeceğini al ayaklarını kuma batır sahilde güneş kremi kokan bir yerde yudumla hayatın dadını çıkar boşver bilgisayarı.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    120GB 840 EVO SATA 3.0 (Okuma 540MB / Yazma 410MB) SSD 221 TL

    http://www.vatanbilgisayar.com/120gb-840-evo-sata-30-okuma-540mb-_-yazma-410mb-ssd.html


    120GB LS Serisi SATA 3.0 SSD (560MB Okuma / 535MB Yazma) 252 TL

    http://www.vatanbilgisayar.com/120gb-ls-serisi-sata-30-ssd-560mb-okuma-_-535mb-yazma.html


    120GB HyperX 3K Serisi Sata 3.0 Cache SSD (Okuma 555MB / Yazma 510MB) 225 TL

    http://www.vatanbilgisayar.com/120gb-hyperx-3k-serisi-sata-30-cache-ssd-okuma-555mb-_-yazma-510mb.html


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Hocam bios ekranı için bios update et onun dışında pc yi temizlet şimdi epey tozlanmıştır.Macunlanması gereken parçaları macunla.

    Eğer format atabiliyosan sistemi yeniden kur hocam bir de msconfig yaz başlatma menüsüne bak hangi programlar açılışta çalışıyor işine yaramayanı devre dışı bırak.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    d3lete bunu yazdı

    Hocam bios ekranı için bios update et onun dışında pc yi temizlet şimdi epey tozlanmıştır.Macunlanması gereken parçaları macunla.

    Eğer format atabiliyosan sistemi yeniden kur hocam bir de msconfig yaz başlatma menüsüne bak hangi programlar açılışta çalışıyor işine yaramayanı devre dışı bırak.

    hocam defalarca format attım bi faydasını göremedim, bios güncellemesi yapmayı bi türlü beceremedim ya  bunun için bi döküman kaynak vb birşey varmıdır?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Araştırıyorumda google da hala benim mainboard a göre bios güncellemesi bulamadım ya...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    http://repo.palkeo.com/clevo-mirror/

    http://repo.palkeo.com/clevo-mirror/W25xHPx/

    d3lete tarafından 02/Tem/14 11:38 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    direk exe olarak mı kurucam hocam yoksa başlangıç diski falan mı yapmam gerekiyor?

    http://www.youtube.com/watch?v=8AgCTLEmQp4

     

    bu videoda başlangıç usb'si hazırlanması gerektiğini gösteriyor ama?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    beceremedim beyler team weaver i olan biri yardımcı olabilir mi ya moralim çok bozuldu 2 saattir bununla uğraşıyorum

     

    Edit: http://forum.donanimhaber.com/m_37075621/tm.htm

    Arkadaşlar bu sayede biosu güncellemeyi başardım. Flash diskinizi ms-dos olarak ayarlayıp içine indirdiğiniz güncellemeyi attıktan sonra pc yi usb'den birincil yaparak başlatıp konudaki komutları uygulamanız yeterli.

    ArduouS tarafından 02/Tem/14 21:15 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1091 Toplam Mesaj: 10