Bilgisayarli Egitime Destek Kampanyasi..
-
Onceden verildimi bilmiorum ama http://www.ntvmsnbc.com/modules/egitimedestek/ linqi tıkladinizda sizin adiniza bagis yapilio bi okula...
-
verilmişti ama genede sagol
-
Yapılan araştırmalar bilgisayarlı ehitimin aslında çocukların zihnini ve algı biçemlerini körelltiğini ortaya koymuştur... Ama biz saplantılı bir şekilde daha çok sarılıyoruz buna!
-
saçma geldi bana. şahsen benim üstümde bi araştırma yapılmadı. ama anlamayan adama ister bilgisayardan anlat ister gerçek hayattan sonuçta gene anlamıyosa suç burda bilgisyarın değildir. yine de çoğunluk açısından inceleyecek olursak evet belki de öyledir. ama bu bilgisyarla eğitimin kötü olduğunu göstermez bence. haksız mıym ?
-
Her zaman görsel öğelerle öğretimde daha başarılı olunur.Kuru-cılız bir anlatım ve ezberci sistem ile eğitim şuan ki türkiyenin durumu ortada.Ama en azından bilgisayarla eğitim özellikle çocuklarda bir heves oluşturabilir.Böylece kişi kendini daha çok derse verebilir
-
microsoft u daha zengin edelim kampanyasına yardım edin tabi
-
Hoca ufak çocuklar linux mi öğretsinler :D
Belki o okullar için özel bir işletim sistemi çıkartır,tübitak yapar bu işi.O zaman sistem daha iyi olur.Sadece ders içerikli bir sistem olur
Toplam Hit: 797 Toplam Mesaj: 7
