folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bilgisayırı Cd Romla Başlatma



Bilgisayırı Cd Romla Başlatma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LoveMagic
    LoveMagic's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek
    (d915gvwb intel) bios ayarlarından cd romla başlat seçeneğini
    yapamıyoruz.
    öneri bekliyoruz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rand
    Rand's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2006
    Erkek
    Bios a giriyosun.Advanced bios ... bişi yazması lazım.Oraya giriyosun işte.Sonra first boot device olması lazım onu cd-rom yapcan.F10 a basıp ayarları kaydedip çıkcan bu kadar. Ya da bilgisayar açılırken ESC ye bas sürekli çıkan ekranda CD-ROM u seç.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    esc değilde f8 de olabiliyor bazı makinalarda

    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek
    bios tan ayarlayıp save & exit windows yapıyorsun ve kaydediyor.
    Degşiklikleri
    yaparsanız olacaktır.............
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    darkın dediği gibi f8 destekliyorsa öyle daha kolay

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    biosta boot diye bi bölümde olabiliyor boota girip first device ı cd rom yaparsın veya auto yapınca da cd rom da cd varsa cd den başlatıyor.
    Selametle :)

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lost_dream
    lost_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    pc açılırken del tuşuna bir kaç defa bas
    bioas sayfası çıkacak
    sonra advanced bios settingse gir
    orada firs boot device
    second boot device var
    first boot device ye tıkla ve cd room seç
    sonra f10 a bas yes ve çık
    bendeki intel chipset ayarlar aynıdır sanırsam
    pc yi açınca
    diyecekki cd den boot için bir tuşa basın tuşa bas o kadar
    ha sonra windowsu kuaracksan
    ikinci defa başlatırken skaın herhangi bir tuşa basma
    en son windowsu kurduktan sonra baştaki işlemi tekrarla first boot device hdd yap o kadar
    kolay gelsin

    Tüneli kaçmak içinmi kazmışlar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AFACANNNN
    AFACANNNN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2003
    Erkek
    Yok Ebesinin Nikahi !

    Cüssssssssssssssssssssss

    WWW.ULPOW.NET POWERED BY AFACANNNN
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lost_dream
    lost_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    ne diyon sen bilader

    Tüneli kaçmak içinmi kazmışlar
Toplam Hit: 2341 Toplam Mesaj: 9