Bilişim Suçlarından 2 Bin Kişi Yakalandı
-
Bilişim Suçlarından 2 bin Kişi Yakalandı
Bilişim yolu ile işlenen asayiş suçlarının önlenmesi ve diğer suçların soruşturulması ve aydınlatılmasında bilişim teknolojisi büyük bir öneme sahip. Gelişen teknolojinin doğal sonucu olarak, gün geçtikçe artan ve yaygınlaşan bilişim suçları ile mücadele ve diğer suçların soruşturulmasının etkin ve başarılı bir şekilde yürütülmesi amacıyla Emniyet Genel Müdürlüğü bünyesinde Bilişim Suçlarıyla Mücadele Daire Başkanlığı kuruldu.
Bilişim suçları ile mücadele kapsamında, 2011 yılında toplam 3 bin 992 operasyonda 4 bin 366 şüpheli şahıs yakalandı. 2012 yılının ilk 9 ayında ise toplam 3 bin 552 operasyonda 2 bin 441 şüpheli şahıs hakkında yasal işlem başlatıldı.
Jandarma Genel Komutanlığı tarafından 2011 yılında 63 bilişim suçu olayına müdahale edildi, bu olaylarda 45 şüpheli yakalandı. 2012 yılının ilk dokuz aylık döneminde ise 176 olaya müdahale edildi ve bu olaylarda 116 şüpheli yakalandı. -
turkiyede o kadar fazla hacker mi warmis... oysaki ben en fazla turkiyede 15-20 tane hacker wardir, diye dusunuyordum.
demekki hacker okanlar, turbanli hacker fatmalar, siyah sapkali osmanlar, sonkraliceler paket olmus...
sanirim, rakamlarda abarti var yada bunlarin icinde public trojanlarla online oyunlari hackleyenler, sosyal platformlarda kufur edenler de dahil dir...
http://www.efbiayresmisitesi.tr.gg/
http://www.usaresmisitesi.tr.gg/
wh0 tarafından 02/Ara/12 21:43 tarihinde düzenlenmiştir -
Bilgisayarda yapılan herşeyi sanal olarak gören, suç işlediklerinin farkında bile olmayan çoluk çocuk işte.. çok yazık çok..
-
1999 du swordfish de birine ceza verdirince 2 bin oldu :)
-
amk bizim adalet sistei böyle eften püften şeylerle uğraşırsa yakında her torrent açanı toplarlar.
-
SeRDaR bunu yazdı
1999 du swordfish de birine ceza verdirince 2 bin oldu :)
Onu listeye yazdırmadk henüz :) onun ki hakarete giriyor :)
-
Hacker Okan başkan nerelerde 2000 içindemi acaba :)
-
Net üzerinde ne sosyal mühendislikler var.Buraya yazarım da gülme krizlerine girersiniz.
Bu adamlar interneti kullandıkları için suç bilişim suçu oluyo. Bu yüzden de bu rakamlar ortaya çıkıyo.
Knight online'da didişen bebelerin alayı heeyykııırr :-) Rimot'un bi lafı vardı ülkemde heykır saksıda yetişir o misal yani ...
-
internet üzerinden tehdit küfür falanda bilişim suçlarına giriyor sanırım
-
o değilde 2009 2010 da artık downloadda suc sayılacak birşey indirirken uyarı gelecek falan deniliyordu noooldu?
