folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Bilmeyenler İçin Counter Strike Terimleri



Bilmeyenler İçin Counter Strike Terimleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek


    Daha dun msnden ”hf ne demek” sorulunca boyle bi paylasim yapayim dedim. Simdilik bu kadari aklima geldi.

    cs : counter strike
    ct : counter terorist
    t : terorist
    tt : tactic time
    tk : team kill
    ff : friendly fire
    hs : headshot - birisini kafadan vurmak
    reload : sarjor degistirmek, yeniden yuklemek
    rush : hizlica hucum
    skin : dis gorunum
    sote : pusu
    spec : spectator - izleyici
    ban : sunucudan surekli olarak atilmak
    kick : atilmak
    gl : good luck
    hf : have fun
    lag : sunucu ile oyuncu arasinda olusan baglanti kopmasi
    lamer : cs deki anlami, kisileri rahatsiz eden, olgunlasmamis, oyunu bilmeyen player
    loss : sunucu ile oyuncu arasindaki gidip gelen veri paketlerinin kacinin adresi ulasmadigini gosterir.
    pro : gorev amacli map
    fun : eglence amacli map
    bug : sozluk anlami bocek, csdeki anlami oyundan kaynaklanan hata
    sp : spawn kill, dogar dogmaz olurmek gibi bisey
    away : oyuncunun bilgisayar basinda olmamasidir
    afk : bknz : away
    gg : good game dir ama biz gule gule olarak kullaniyorz
    frag : vurdugunuz adam sayisi ile vurulma sayiniz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    hoca base yi atlamissin :D

    Diriliş... /// Inadina Ofke Inadina INTIKAM
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    st_anger_turk bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca base yi atlamissin :D
    -----------------------------

    base = sote = pusu  :D


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    f1kr3t bunu yazdı:
    -----------------------------

    st_anger_turk bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca base yi atlamissin :D
    -----------------------------

    base = sote = pusu :D


    -----------------------------

    yanlis :D base = dogdugu yer :D 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    Hüla eskiden ne oynardım counter, dağıtırdık herkesi. Counter Strike 7.1 vardı o zamanlar ah ah yemez içmez counter oynardım. Sonra hep takıldığımız kafenin sahibi abi aşırı dozdan öldü, çok iyi adamdı :( başka kafelerdede 3-5 sefer oynadık ama aynı tadı vermeyince unuttuk gitti.

    while (1<2)
Toplam Hit: 1132 Toplam Mesaj: 5