Bimeks Sorunsalı.
-
Ayın 12'sinde bimeks'ten bir alışverişim oldu.Şu zamana kadar hala kredi kartı onay sürecinde Bankanın müşteri hizmetleri paranın çekildiğini ilk taksidin yansıdığını söylüyor.Sorunun bimeksin sistemiyle alakalı olduğunu söylüyorlar.Bimeksin müşteri hizmetleri ise biz bankadan onay bekliyoruz diyor.Bu nasıl çelişki?Kart kardeşimin üzerine kendisi müsait olduğu zaman birdaha bankayla görüşecek gelişmeleri yazarım.Çok gerginim şu an ilk defa başıma böyle birşey geliyor.Kendimi enayi gibi hissediyorum.
not:Bimeks online'i kesinlikle kimseye önermiyorum.Bimeks'le böyle münasebetleri olan arkadaşlar yazarsa iyi olur. -
bu sorunsal da dilimize iyi pelesenk oldu ha
bilader kasma o kadar 4 gün olmuş yani sorun olmaz eninde sonunda onay alınır ve ürün sana yollanır...
-
Bimeks'ten birşey almalısın dostum =)
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------bu sorunsal da dilimize iyi pelesenk oldu ha
bilader kasma o kadar 4 gün olmuş yani sorun olmaz eninde sonunda onay alınır ve ürün sana yollanır...
-----------------------------milliet iyice bu 'sorunsal' kelimesine taktı nedense herkesin gözüne batıyor bu kelime :\
-
Bankayı arıyacaksın bi kod alıcaksın. sanrım provizyon koduydu adı. ondan sonra bimeks i arıyıp o kodu iletiyorsun siparişin tamamlanır.
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------bu sorunsal da dilimize iyi pelesenk oldu ha
bilader kasma o kadar 4 gün olmuş yani sorun olmaz eninde sonunda onay alınır ve ürün sana yollanır...
-----------------------------milliet iyice bu 'sorunsal' kelimesine taktı nedense herkesin gözüne batıyor bu kelime :\
-----------------------------nedense bu kelime beni de çok rahatsız ediyor. :) "sorunsal sorunsalı" olarak masaya yatırmak lazım
onay almadıysa parayı nasıl almışlar hocam bencede bimekste sorun.
-
çok kez alışverişim oldu herhangi bir pürüzle karşılaşmadım konuyu yanlış yere açmışsın sikayetvar.com öttürür bızık bızık atttırır onları
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------bu sorunsal da dilimize iyi pelesenk oldu ha
bilader kasma o kadar 4 gün olmuş yani sorun olmaz eninde sonunda onay alınır ve ürün sana yollanır...
-----------------------------milliet iyice bu 'sorunsal' kelimesine taktı nedense herkesin gözüne batıyor bu kelime :\
-----------------------------Sorunsal : Çözümü olmayan anlamlı sıfat, sofistike görünmek için kullanan insanların, kelimenin gerçek anlamını bilenler tarafından değersiz ve aciz görünmesini saglar.
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------bu sorunsal da dilimize iyi pelesenk oldu ha
bilader kasma o kadar 4 gün olmuş yani sorun olmaz eninde sonunda onay alınır ve ürün sana yollanır...
-----------------------------milliet iyice bu 'sorunsal' kelimesine taktı nedense herkesin gözüne batıyor bu kelime :\
-----------------------------Sorunsal : Çözümü olmayan anlamlı sıfat, sofistike görünmek için kullanan insanların, kelimenin gerçek anlamını bilenler tarafından değersiz ve aciz görünmesini saglar.
-----------------------------sıfat olarak
kelime anlamı : Doğru olma ihtimali bulunmakla birlikte, şüphe uyandıran, kesin olmayan, problematik
kullanan kişinin amacını bilmem ama türkçede varsa kullanılması gerek bence
-
sorunsal:Genellikle bimeks'den alışveriş yapan insanların yaşadığı sıkıntıları anlatmaya yarayan tek bir kelimedir.Kullanan kişinin nası göründüğü,çalıştığı umrunda değildir sadece işleri yoluna koymayı yeğler.
