Bıos Ekranı
-
arkadaşlar size bir sorum olacaktı normalde bir bilgisayarın mavi ekranına girmek için yeniden başlatılırken del tuşuna basılır ve karşımıza mavi ekran gelir fakat bazı bilgisayarlarda sanırım böyle değil mavi ekrana girmek için başka tuşa mı basmamız gerekecek o tuşlar hangileri ? çünkü del e bastığım zaman başka bilgisayarlarda siyah ve acaip ekran geliyor bir de mavi ekran tüm bilgisayarlarda varmıdır ? ve hangi tuşlarla girilir.
-
f2 dene :)
-
F2 + enter da olabilir :)
-
açılışta anakart üraticisinin resmi falan geliyosa taba bas normal post ekranına dön görünmüyosa zaten normal post ekranı görünecektir. o garip gelen sayı rakamların olduğu ekrandayken delin ordaki pause tusuna bas ekran donucaktır. sonra ekranın bi yerinde press bilmemne to enter setup yada hit bilmemne to enter setup gibi bişiler yazar herhangi bir tusa bas dondurduğun sey dvm etsin o yazıda cıkan tusa bas girersin.
bu arada post = power on self test - açılışta donanımların test edilmesi hadisesi
-
EDİT :
Üretici Kısayol Tuşları
AMI (Del) veya (F1)
Award (Del), (Ctrl)+(Alt)+(Esc), (F1) veya (Ctrl)+(Alt)+(S)
Award (F1) veya (Ctrl)+(Alt)+(S) Compaq Preserio (F10)
Dell (Alt)+(Enter) Gateway (F1)
Hewlett Packard (F2) NEC (F2)
Phoenix (Ctrl)+(Alt)+(Esc), (Ctrl)+(Alt)+(S), (F2) veya
(Del)
Phoenix (F2) veya (Del) Toshiba (Esc) veya (F2) Zenith (Ctrl)+(Alt)+(Insert)
Muhtemel Kombinasyonlar (Ctrl)+(Enter), (Ctrl)+(Alt)+(F1) veya (F10)
