Bıos Ekranı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    arkadaşlar size bir sorum olacaktı normalde bir bilgisayarın mavi ekranına girmek için yeniden başlatılırken del tuşuna basılır ve karşımıza mavi ekran gelir fakat bazı bilgisayarlarda sanırım böyle değil mavi ekrana girmek için başka tuşa mı basmamız gerekecek o tuşlar hangileri ? çünkü del e bastığım zaman başka bilgisayarlarda siyah ve acaip ekran geliyor bir de mavi ekran tüm bilgisayarlarda varmıdır ? ve hangi tuşlarla girilir.

    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    f2 dene :)

    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    F2 + enter da olabilir :)

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    açılışta anakart üraticisinin resmi falan geliyosa taba bas normal post ekranına dön görünmüyosa zaten normal post ekranı görünecektir. o garip gelen sayı rakamların olduğu ekrandayken delin ordaki pause tusuna bas ekran donucaktır. sonra ekranın bi yerinde press bilmemne to enter setup yada hit bilmemne to enter setup gibi bişiler yazar herhangi bir tusa bas dondurduğun sey dvm etsin o yazıda cıkan tusa bas girersin.

    bu arada post = power on self test - açılışta donanımların test edilmesi hadisesi 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek

    EDİT : 

     

    Üretici Kısayol Tuşları
    AMI (Del) veya (F1)
    Award (Del), (Ctrl)+(Alt)+(Esc), (F1) veya (Ctrl)+(Alt)+(S)
    Award (F1) veya (Ctrl)+(Alt)+(S) Compaq Preserio (F10)
    Dell (Alt)+(Enter) Gateway (F1)
    Hewlett Packard (F2) NEC (F2)
    Phoenix (Ctrl)+(Alt)+(Esc), (Ctrl)+(Alt)+(S), (F2) veya
    (Del)
    Phoenix (F2) veya (Del) Toshiba (Esc) veya (F2) Zenith (Ctrl)+(Alt)+(Insert)
    Muhtemel Kombinasyonlar (Ctrl)+(Enter), (Ctrl)+(Alt)+(F1) veya (F10)


    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
Toplam Hit: 769 Toplam Mesaj: 5