Bios Kayıt Sorunu
-
arkadaşlar bios bot ayarlarını ayarlıorum kaydedyorum yeniden başlayınca eski haline dönüo pilden midir ?bitane pil değiştirdim ama ne kada rçalışıo emin değilim
-
hmm pil den olabilir bide pili tutan tırnakları kontrol et. ama bios hakkında tam bilgim yok aslında başkası yardım etsin sana :D
-
TheGoFReT bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar bios bot ayarlarını ayarlıorum kaydedyorum yeniden başlayınca eski haline dönüo pilden midir ?bitane pil değiştirdim ama ne kada rçalışıo emin değilim
-----------------------------
nasıl kaydediyosun belki kaydettiğini sanıoda olabilrisin:) bios update yapmanda gerekebilir..bioasa girmeden once hiçbir hata alıyomu pc işte f1 le devam et falan filan? -
f1 hatası çıkıyo bie flopyy hatagsı çıkıyo
boot 1 e flopyi görüyo cd room u alamıyorum
-
ayarla F10 a bas
-
f10 la kaydedip çıktığında hala kayıt etmiyorsa kolaydan başlayıp pili değiştir olmuyorsa bios'unu güncelle.
-
Aynı sorun bende de var ( anakart gigabyte ), pili yeni aldım çözülmedi sanırım bios güncellemesi gerek ama hiç o riske girmek istemiyorum.
-
bios pilini çıkar 5 dk bekle ve yeni bir pil tak ayarlarını yap ama dogru yaptıgından emin ol ve F10 ile kaydet çık eger olursa yine pil yuvasında bir sorun vardır lehimlerini tazele yani temezsızlık vardır lehimlerini bi tazele tabi öle bi imkanın varsa
Toplam Hit: 1200 Toplam Mesaj: 8
