Bios Konusunda Yardim
-
arkadaşlar elimde bir toshiba stallate sa50-109 model laptop var. bunun biosuna girmeye çalıştım ama giremiyorum yani biosuna bir türlü erişemedim. f2 denedim, f12 denedim denedimde denedim yani bir sürü şey denedim ama bir türlü erişemedim var bi ipnelik ama ben biliyom bilen arkadaşlar yazabilirse sevinirim şimdiden tşk ettim
-
hoca yardım diye konu başlığı olmaz
büyük harfle konu başlığı yine olmaz :)
sorununa gelice
en başta 3 tane simge çıkıyodu onlar arasında yön tuşlarıyla geciş yapabiliyodun diye biliyourm
umarım yardımcı olmuşumdur
-
onlarıda denedim ama olmuyo ve 3 tane değil 5 tane çıkıyo bendekinde hepsini ayrı ayrı denedim olmuyo yani onlarlada giremedim başka yol varmı cvp içinde tşk ederim bu arada uyarınıda dikkate alacam başlık ve harf konusunda :)
-
yaw arkadaşalar bu konuda bilgisi olan yokmu bir el atsaydınızda şunu halledebilseydim :(
-
deleteyi denedinmi
-
benim satelite l300 11m var f2 den açılıyor ayarlar yön tuşlarıyla geçiyorum biosa
Toplam Hit: 1151 Toplam Mesaj: 6
