Bios Sıfresını Unutttum?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azadi
    azadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    arkadaslar bıosa sıfre koydugumu bıle hatırlamıyorum:) bıos sıfresını unutunca bıosa nasıl gırılebılır bı fıkrı olan warmı...pıl felan cıkarma olayını bılıyorum ama garantılı makına o yuzden acmak ıstemıyorum:((


    Hızlı koşan atın pohu seyrek olur..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_AnymosRE
    By_AnymosRE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    azadi bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaslar bıosa sıfre koydugumu bıle hatırlamıyorum:) bıos sıfresını unutunca bıosa nasıl gırılebılır bı fıkrı olan warmı...pıl felan cıkarma olayını bılıyorum ama garantılı makına o yuzden acmak ıstemıyorum:((


    -----------------------------

    aslında garantilik bir durum yok sadece kasanın yan kapağını açacaksın ve anakart üzerinde bulunan Pil'i çıkartacaksın sonra pc'nin fişini çıkartacan pili takacan fişi takacan bu kadar .


    Yapmacık olup seviLmektense, kendim oLup nefret ediLmeyi tercih ederim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamazingo
    zamazingo's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2008
    Erkek

    hacı kapağını acmadan hiçbişi yapamazsın ya junperi cıkarıp anakartı resetlicen yada bios pilini


    Yol Güzeldir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azadi
    azadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    onu bılıyorum ama ıstee garantı surecı war garantıye yolamayı dusunuyorum ama o da baya gec gelır dıye wazcaydım. warmı herhangı baska bı yol onu denerız.


    Hızlı koşan atın pohu seyrek olur..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ergingur
    ergingur's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    azadi bunu yazdı:
    -----------------------------

    onu bılıyorum ama ıstee garantı surecı war garantıye yolamayı dusunuyorum ama o da baya gec gelır dıye wazcaydım. warmı herhangı baska bı yol onu denerız.


    -----------------------------

    baska bi yolu yok hocam .bios pilini cıkarıp takmn lasım..


    Hayat herşeye rağmen gülümsemeye değer..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    şifremi unuttum gibi bi seçenek olmadığına göre bios pilini çıkartmak zorundasın söylendiği gibi :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Kasaya etiketmi yapıştırmışlar skerim etiketini yırt gitsin bi bok olmaz kasanın garanti belgesinde bu kasadaki kapağın etiketini yıtarsanız garanti dışı diye bişi yazıyormu yok o zaman yırt gitsin a.q.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    garanti etiketini hafif nemlendir sonra saç kurutma ile ısıt  etiket atar.


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    ya sokayım garanti etiketine amk sakın makineyi yollama bios şifresi için güldürme üstüne aç bişe olmaz garanti dışı kalmaz. o kadar basit mi amk küçük kardeşin geldi kopardı ee makine garanti dışı.Töbee yaff

Toplam Hit: 1339 Toplam Mesaj: 9