Bios Sıfresını Unutttum?
-
arkadaslar bıosa sıfre koydugumu bıle hatırlamıyorum:) bıos sıfresını unutunca bıosa nasıl gırılebılır bı fıkrı olan warmı...pıl felan cıkarma olayını bılıyorum ama garantılı makına o yuzden acmak ıstemıyorum:((
-
azadi bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaslar bıosa sıfre koydugumu bıle hatırlamıyorum:) bıos sıfresını unutunca bıosa nasıl gırılebılır bı fıkrı olan warmı...pıl felan cıkarma olayını bılıyorum ama garantılı makına o yuzden acmak ıstemıyorum:((
-----------------------------aslında garantilik bir durum yok sadece kasanın yan kapağını açacaksın ve anakart üzerinde bulunan Pil'i çıkartacaksın sonra pc'nin fişini çıkartacan pili takacan fişi takacan bu kadar .
-
hacı kapağını acmadan hiçbişi yapamazsın ya junperi cıkarıp anakartı resetlicen yada bios pilini
-
onu bılıyorum ama ıstee garantı surecı war garantıye yolamayı dusunuyorum ama o da baya gec gelır dıye wazcaydım. warmı herhangı baska bı yol onu denerız.
-
azadi bunu yazdı:
-----------------------------
onu bılıyorum ama ıstee garantı surecı war garantıye yolamayı dusunuyorum ama o da baya gec gelır dıye wazcaydım. warmı herhangı baska bı yol onu denerız.
-----------------------------baska bi yolu yok hocam .bios pilini cıkarıp takmn lasım..
-
şifremi unuttum gibi bi seçenek olmadığına göre bios pilini çıkartmak zorundasın söylendiği gibi :)
-
Kasaya etiketmi yapıştırmışlar skerim etiketini yırt gitsin bi bok olmaz kasanın garanti belgesinde bu kasadaki kapağın etiketini yıtarsanız garanti dışı diye bişi yazıyormu yok o zaman yırt gitsin a.q.
-
garanti etiketini hafif nemlendir sonra saç kurutma ile ısıt etiket atar.
-
ya sokayım garanti etiketine amk sakın makineyi yollama bios şifresi için güldürme üstüne aç bişe olmaz garanti dışı kalmaz. o kadar basit mi amk küçük kardeşin geldi kopardı ee makine garanti dışı.Töbee yaff
