folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bios Sorunu , Yardım ?



Bios Sorunu , Yardım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    arkadaşlar sanırım yeni aldığım kasaya parçaları ilave ederken yanlışlık vs. yaptım floopy i yeni kasama aktarmadmıştım vs. ama bilgisayarımda etkin görünüyordu floopy , fakat dvd writer tanınmıyor , bilgisayarımda görünmüyor fakat pc açılırken dvd writer okunuyor ışıkları yanıyor vs. ayrıca format atarken hiç bi sorunum olmuyor cd yi okuyor vs. , bios ayarlarından olduğunu düşünüyorum , farklı bi düşüncesi olan var mı veya düşüncem doğru ise yardımcı olabilecek ? : / 


    dont think twice its all right
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    up :|


    dont think twice its all right
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    driver eksik olmasın?

    Veya daha büyük bi ihtimal şu; DVD için ilk ve ikinci tanımlı yerler farklıdır. İkinci tanımlı olana takmışsındır. Çıkar diğerine tak.

    Biostan olacağını sanmıyorum ama öyle diyosan bak bakalım biosta dvd ile ilgili enable disable ayarı var mı? Varsa değiştir.

    İlk yapman gereken ikinci söylediğim.

     


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    driver eksik olmasın?

    Veya daha büyük bi ihtimal şu; DVD için ilk ve ikinci tanımlı yerler farklıdır. İkinci tanımlı olana takmışsındır. Çıkar diğerine tak.

    Biostan olacağını sanmıyorum ama öyle diyosan bak bakalım biosta dvd ile ilgili enable disable ayarı var mı? Varsa değiştir.

    İlk yapman gereken ikinci söylediğim.

     


    -----------------------------
    Driver eksik değil hocam , ayrıca jumperların yerinide bi 50 kez değişmişimdir herhalde


    dont think twice its all right
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek

    yarın bakıcaz işte sabredemiyon ki amk :D olmadı yenisini alırız :A


    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    cd rom un isiginin yanmasi normal enerji kablosu takilidir. Bios dan oldugunu sanmiyorum. ide kablosunun yerini degistir. once hdd ye sonra cd rom'a gitsin.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Sorununu iyice anlayalım, sen şimdi floppy i takmadığın halde bilgisayarında floppy mi görünüyor ve DVD RW takılı olduğu halde bilgisayarda görünmüyor, doğru mudur?


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek

    RaNGeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sorununu iyice anlayalım, sen şimdi floppy i takmadığın halde bilgisayarında floppy mi görünüyor ve DVD RW takılı olduğu halde bilgisayarda görünmüyor, doğru mudur?


    -----------------------------
    hoca boşver uğraşma ben çözdüm sorunu gittim yapma bahanesiyle çaktım formatı oldu :A


    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    hojam aynı sorun banada oldu bazen günlerce duruyo duruyo birden otomatikman görüyordu bios tan bişey yapamadım en sonunda ide kablosundan kaynaklandıgını dusundum benımde aynı senın ki gibi ışıkları yanıyordu açıp kapatabiliyordun ama görmuyordu gittim bi tne ide kablosu aldım şakır şakır yazdırıyom şimdi dvd lerimi..

    yani kesınlıkle bıos tan denemez bence baska bi ide kablosu takıp dene ıcındekı ufak kırılmalar bazen tam noktasına denk gelip elektrik akımını devam ettirebiliyor baya bi ezip büzmen gerek kabloyu oda tamamen şans işi zaten denk gelcek die bişey yok :/ olması git bi arkadasından odunc al dene calısıyorsa zaten ide kablosundadır sorun..


    Troubles'll come & they'll pass
Toplam Hit: 1064 Toplam Mesaj: 9