Bios Update

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matsigora
    matsigora's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek
    Arkadaslar ben bios guncellemek istedim, ilkin sistemin yüklü olduğ bios özelliklerini sunayım sizlere
    BIOS Date: 03/09/00
    BIOS Type: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.0.7
    BIOS ID: Hewlett-Packard HP Vectra BIOS Version: HY.01.03FR
    OEM Sign-On: None
    Chipset: Intel 2501 rev 3
    Superio: NSC 364 rev 11 found at port 2Eh
    OS: WinXP SP2
    CPU: Pentium(R) III 533 Mhz MAX: 800 Mhz
    BIOS ROM In Socket: No
    BIOS ROM Size: 512K
    Memory Installed: 128 MB
    Memory Maximum: 1024 MB
    Memory Slot 01: 128 MB
    Memory Slot 02: 0 MB

    Anakartın web sitesinden, uygun biosu indireyim dedim ama baktım ki tarih olarak bende kurulu olan biosun tarihiyle aynı, demekki bu zmnna kadar bu adamlar başka yeni bir bios yazmamışlar ve aynı biosu tekrar indirip boşa uğraşmaya gerek yok dimi arkadaslar.Sizin fikriniz nedir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    O sistem için bios güncellemek gereksiz hacim boşver kalsin öyle..bios update özellikle eski sistemlerde p3 tabanli sistemlerde o kadar basit değil bir elektrik kesintisi falan yanlış bir hareket a.q sistemin...Düzgün calisiyorsa sistem hic kasma...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    yok lan siz gfigabyte serisini yeni urunlerinde(k8nsl) tamamın da bios update etmediğinizzaman kart uzerindeki işlemciyi görmuyor

    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    kendin sorup kendin cevaplamışsın hocam,yaptığın aktaksiyon zaman öldürmekten başka bi boka yaramaz.
    aynı exeden winampı 2 kere kurup daha iyi ses gelmesini beklemek gibi bi şey bu ...

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matsigora
    matsigora's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek
    Eyvallah dostum :))
Toplam Hit: 1649 Toplam Mesaj: 5