folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bios Update Anlayan Bakabilir Mi Lütfen :S



Bios Update Anlayan Bakabilir Mi Lütfen :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    viveo
    viveo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    merhaba arkadaslar
    ASUS P4S533-MX anakartım var biosunu update etmek istedim asusun sitesinden bir update tool indirdim bu sayede windows ortamındayken programı actım guncelle dedim indirdi biseyler yaptı fakat dogrulama asamasında problem cıktı o an kafamda soru isaretleri olusmaya basladı ve korktugum sey bilgisayarı yeniden baslattıgımda basıma geldi bad rom error tarzında bi hata verdi ve sistem disketi istedi bende bunun uzerine msdos baslangıc disketi yaptım ve yanına yine asusun sitesinden indirdigim bios updateini ve update i yapacak programları koydum bunlar : awardflash,aflash,flash diye 3 tane program buldum ve bunlarla yazdırmaya calıstım ve her 3 ü ile de biosumu yazdırttırmaya calısırken donmalar oldu ve bilgisayar öyle kaldı.sizce ne olmus olabilir anakart çöpe mi gidecek ? yardımcı olabilirseniz cok sevinirim tesekkurler..


    söylesem tesiri yok,sussam gönül razı değil
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek

    anakartın üzerindeki jumperlerdan recovery moduna geçmeyi dene. kullanım kitapçığında vardır.


    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    viveo
    viveo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    biraz daha açabilirmisin jumperı recovery modu seklinde yazan yere taksam acılır mı ?


    söylesem tesiri yok,sussam gönül razı değil
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek

    viveo bunu yazdı:
    -----------------------------

    biraz daha açabilirmisin jumperı recovery modu seklinde yazan yere taksam acılır mı ?


    -----------------------------

    hocam hatırladığıma göre, kurtarma disketini takıp recovery modunda açıyorduk.disketteki ışık sönünce kurtarma bitiyor,jumper ı eski yerine takıp,normal açıyorduk.

    yinede araştırmanı öneririm.


    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    viveo
    viveo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    kurtarma diskini nerden olusturacagım  tam anlayamadım ama tmm bi arastırayım cevap icin saolasın


    söylesem tesiri yok,sussam gönül razı değil
Toplam Hit: 710 Toplam Mesaj: 5