folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder BIOSTAR TF7025-M2 (Geforce 7025, Glan, Sata, Raıd, Vga, Am2)



BIOSTAR TF7025-M2 (Geforce 7025, Glan, Sata, Raıd, Vga, Am2)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek
    BIOSTAR TF7025-M2 (GeForce 7025, GLAN, SATA, RAID, VGA, AM2)
    ben bu anakart ustune amd 6000+ işlemcili bi pc topladım da hocalr işde korktuum şey ekran kartının entegre olması. 256 mb lık entegre bi ekran kartı.ben hem ayrı ekran kartna ayrı para vermeyeck olmanın ve o/b ekran kartlı ucuz anakartlarndan birini alacak olmanın verdii mutlulukla ekran kartını değiştrmek istersem board du da değiştrmek zorunda olacak zorunda olmanın burukluunu aynı anda yaşıorm şimdi size sorum ise bu ekran kartını alırsa beni ne kdr götrr bana braz bilg verrmsnz?? rica etsem

    Yapay zeka, zeka değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    ekran kartı alırsan boardı degistirmene gerek yokki hocam. pci 16x slot yokmu boardda, takıcaksın alacagın kartı oraya biostan tumlesik kartı iptal ediceksin. bu kadar

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek
    DkN bunu yazdı:
    -----------------------------
    ekran kartı alırsan boardı degistirmene gerek yokki hocam. pci 16x slot yokmu boardda, takıcaksın alacagın kartı oraya biostan tumlesik kartı iptal ediceksin. bu kadar
    -----------------------------
    vay a.q oluomu öle yaa .. bu yaşıma kadar beni hep kandırdı şerefsiz pc ciler.saolasn hoca.peki ben başka bişi sorcam o/b ekran kartları ramden mi  yiolar yoksa kendileirne ait onboard ramleri mi var_?

    Yapay zeka, zeka değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek
    saol hoca da diğer soruma yanıt yok mu yaa_?

    Yapay zeka, zeka değildir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    kardeş ben senin soruları cevaplıyayım şimdi

    ramdan çalan ekran kartlarının yanında  TURBO CACHE yazar ve bu turbo cache olursada hepsini ramdan çalmaz

    mesele alimizde 512 lik ekran kartı var ama 256 turbo cache bu ne demek şimdi? bunun açılımı ekran kartının üzerinde 256 var 

    fakat lazım olursa yani 256nın üstünde değerler istendimi bu değer 512 ye kdr çıkabiliyor fakat 256dan sonrasını ramdan çalarak.

    şimdi konu demişsinki o/b ramdan çalarmı bak çalabilirde çalmaya bilirde o/b hakkında bi bilgim yok malesef ama şuradan hatırlıyrm benim eski kalasta

    64 mbram/ekran kartı yazıyodu

    yani ikiside 64 mb ram yiyiyo sanırım

    hadi sana kolay gelsin hacı 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeBeSe
    MeBeSe's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    aldığın o anakartta illaki pcı-ex slotu vardır anakrtı neden değştiresinki...

    Keldemi Keder Zift Vursan Gider...:)
Toplam Hit: 1078 Toplam Mesaj: 6