folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bios"U Sıfırladım!(Cpu Hızı,Ekran Kartı)



Bios"U Sıfırladım!(Cpu Hızı,Ekran Kartı)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    merhaba müridler

    öncelikle amacım anakartı kasadan sökmek ve yere koymaktı fakat anakart üzerindeki 1 vidayı sökemedim(açılmadı)o yüzden vaz geçtim tam pc yi topladım 

    açtım açılmadı:D

    sonra açıldı tekrar kapandı

    ben açom o kapatıyo felan inatlaştık en sonunda biosu sıfırlayıp giriyim dedim fişi çektim pili söktüm 15 saniye sonra taktım pc açıldı fakat

    işlemci hızı 1100 olarak çıktı (işlemcim:amd athlon xp+2500)eskiden 1100 yerine 1473 mü ne vardı baktım seçenekler menüsünde war fakat küçüklükten kalan fobim yüzünden (annakart yakmıştım)dedim bi tbt ye sorup öle yapayım sizce 1473 yapayım mı yoksa daha da uçup daha yükseğemi çıkayım?

    2.soru :D

    ekran kartında 64 mb olarak girdi wardı fakat pc yi açtım ekran kartını 128 olarak görüor (her şey normal)

    şimdi bu pc 128 dior ama biosda 64 tanıor bunu çıkartayım mı yoksa ellemim mi

    şimdien teşekkürler :D 


    "Murid" Değil "Murit"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Şimdi kankam o hızı yükseltmen her hangi bir yanmaya sebep olmaz, anakart kaldırmıyorsa hızı çok çok olacağı biyosu yeniden resetlemen ile sonuçlanır o yüzden rahat davranabilirsin, yalnız Voltaj ayarları ile ilgili kısım ile oynama.

    Ekran kartınada gelince, Sanırım Onboard Ekran kartı kullanıyorsun default ayarda Onboard ekran kartın 64 görmüş anakartın, bu durumda yapman gereken onu eski değerine almaktır. Kolay gelsin.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şimdi kankam o hızı yükseltmen her hangi bir yanmaya sebep olmaz, anakart kaldırmıyorsa hızı çok çok olacağı biyosu yeniden resetlemen ile sonuçlanır o yüzden rahat davranabilirsin, yalnız Voltaj ayarları ile ilgili kısım ile oynama.

    Ekran kartınada gelince, Sanırım Onboard Ekran kartı kullanıyorsun default ayarda Onboard ekran kartın 64 görmüş anakartın, bu durumda yapman gereken onu eski değerine almaktır. Kolay gelsin.


    -----------------------------

    önceikle sağol

    onboard değil

    ge force fx5200 kullanıorum

    pc den bakınca 128 de boisoa bakınca 64 ?

     

    eminsin dimi eski anakartta oynadım pc gömülmüştü :D 


    "Murid" Değil "Murit"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Glaxoks bunu yazdı:
    -----------------------------
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şimdi kankam o hızı yükseltmen her hangi bir yanmaya sebep olmaz, anakart kaldırmıyorsa hızı çok çok olacağı biyosu yeniden resetlemen ile sonuçlanır o yüzden rahat davranabilirsin, yalnız Voltaj ayarları ile ilgili kısım ile oynama.

    Ekran kartınada gelince, Sanırım Onboard Ekran kartı kullanıyorsun default ayarda Onboard ekran kartın 64 görmüş anakartın, bu durumda yapman gereken onu eski değerine almaktır. Kolay gelsin.


    -----------------------------

    önceikle sağol

    onboard değil

    ge force fx5200 kullanıorum

    pc den bakınca 128 de boisoa bakınca 64 ?

     

    eminsin dimi eski anakartta oynadım pc gömülmüştü :D 


    -----------------------------
    Hocam o zaman oradaki kısmı es geç ana kart senin ekran kartını otomatik olarak görecektir. orasını kafana takma, Sadece Voltaj ayarları kısmını kurcalama eminim bişeycik olmaz, işlemci hız kısmını istediğin kadar kurcalayabilirsin. Anladığım kadarıyla fx5200 kullanıyorsun ama anakartına tümleşik bir Ekran kartı modülüde var, şayet yoksa o biyosta en alt değer olarak görünür öyle kabul görür, orasına kafanı takma. ;)

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    sana güveniom 30 dk içinde login olamazsam anakart uçtu demektir :D

    "Murid" Değil "Murit"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Glaxoks bunu yazdı:
    -----------------------------
    sana güveniom 30 dk içinde login olamazsam anakart uçtu demektir :D
    -----------------------------
    Güvenin için sağol bilgisayar açılmazsa Biyosa reset atmayı unutma, panik yok unutma. :)

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------
    Glaxoks bunu yazdı:
    -----------------------------
    sana güveniom 30 dk içinde login olamazsam anakart uçtu demektir :D
    -----------------------------
    Güvenin için sağol bilgisayar açılmazsa Biyosa reset atmayı unutma, panik yok unutma. :)
    -----------------------------

    dayı 1473 yapınca yan tarafata siyah yazılar çıkıor

    fakat 1473 ü geçince kırmızı yazılar çıkıor

    ddr333 ram felan dior benim ramler ddr333 ramlarin yanma ihtimali wa rmı hazır seni yakalmışken

    bende 2 tane 256-256 war birb irine uyumlu fakat pc ye ikisinii takınca pc resetlior neden olabilir ... 


    "Murid" Değil "Murit"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Glaxoks bunu yazdı:
    -----------------------------

    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------
    Glaxoks bunu yazdı:
    -----------------------------
    sana güveniom 30 dk içinde login olamazsam anakart uçtu demektir :D
    -----------------------------
    Güvenin için sağol bilgisayar açılmazsa Biyosa reset atmayı unutma, panik yok unutma. :)
    -----------------------------

    dayı 1473 yapınca yan tarafata siyah yazılar çıkıor

    fakat 1473 ü geçince kırmızı yazılar çıkıor

    ddr333 ram felan dior benim ramler ddr333 ramlarin yanma ihtimali wa rmı hazır seni yakalmışken

    bende 2 tane 256-256 war birb irine uyumlu fakat pc ye ikisinii takınca pc resetlior neden olabilir ... 


    -----------------------------
    O sendekilerde, muhakkak surette sorun vardır, Anakartın desteklediği alt sınır Ram Kapasitesinin alt değerinde olduğu içindir. Onları takmamanı tavsiye ederim, Şiddetle tavsiyem 512 lik DDR400 Kullanmandır Amd 2500+ kullanan anakartın bu Hız DDR ram için yaratılmışda diyebilirim. Fiyatıda Cüzzidir, korklacak kadar değildir ama büyük oranda rahat edersin. ;)

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 1068 Toplam Mesaj: 8