Bioz Zorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaşlar gerçekten benim biosla bir zorum var.Bu lanet bios işlemcime overclock yaparken mefta oldu.

    Anakartım i865pe Gigabyte (GA-8IPE1000MK) 

    Şincik mevzuyu anlatem 2.8 ghzyi 3.3 yaptım Allah derken şak bir reset ardından monitör ışığı turunculaştı yeniden

    başlattım pcyi Award BootBlock açıldı  Bios image için hdd tarantı Auro Recovering dedi noktalar doldu ama noktaların

    sonu yoktu.Anladım durumu Cmosla Bios piliyle alakası da yoktu sorunun.Benim karttada jumper namına bir iz bile yok.

    Yaw insan şu zavallı pcbye bir plastik koyar bişey yapar.Neyse dönelim mevzuya durum böyle bios mefta.

     Ben şimdi yeni bios indirdim onun flash dosyası yanında kurulum içim flash891 diye bişey heralde.Biosta f14 uzantılı birşey.

    Şimdi baktım masaüstüne hazırladığım eski Auto Recovering klasörüne Autof1 yazıyodum f14müş öyle düzelttim.

    Ahh F16 yazmıştım düzelttim.Neyse atın şu fleri.

    Sorun böyle çok üzüntülüyüm inşallah eve gidince Çarşamba akşamı yapabilirim sorunu.Sizden yardım bekliyorum.

    Acaba sorun düzelir mi?Nasıl düzelir?Daha önce karşılaşmış olan var mı?

     

    Ayrıca BootBlock nedir anlatem: Boot Block biosların en temel yazma korumalı kısmıdır.Kurtarma,upgrade,bios kurma gibi

    işlemlerde kullanılır.Bu sırada daha klavye bile boot edilmez.

    Not: Biosum Award markadır.Phoneixle birleştiler.Çipi Phoneix.Çip sabittir.Çıkarılmıyor.Çıkarmayada niyetli değilim. 

     

    Sizce sorunum düzelecek mi?

     

    Ayrıca bir disket oluşturdum biosu kurmak için.

    Bir komut sistemi disketi(Cmd)

    İçerisinde flash891,pe1000mk.f14 bios dosyası,autoexec,bat var.

     Bu dosyaları diskete attım.Başka disket yoktu A4 Tech disketine attım içindekileri nete koydum önce.

    Neyse işte.

    autoexec in içeriğini ;

    mode con codepage prepare=((857) ega2.cpi)
    mode con codepage select=857
    keyb tr,,keybrd3.sys /ID:179
    call basla.bat pe1000mk.f14

     Birde basla.bat dosyası oluşturdum içeriği;

    FLASH891.exe %1 /py /sn /cd /cp /cc

     

    evet arkadaşlar.Bu kadar.Yorumlarınızı bekliyorum. 

     

    Sistem açılırken tüm sürücüleri çıkaracam.Zaten çıkarttımda hddyide çıkartacam tekrar.

    Floppyten sistem dosyaları sizce sorunsuz kurar mı?Komutlarda bir eksik var mı? 

Toplam Hit: 1024 Toplam Mesaj: 1