folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Bir Ağda Netten Kopma Problemi



Bir Ağda Netten Kopma Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuareq
    tuareq's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    arkadaşlar ben bi sorun yaşadım ve paylaşmak istedim belki çözülür diye
    şimdi bi cafede 15 tane pc var ve bağlantı hızı 256 bu pc lerden hergün üç tanesi nete balanmıyor bu kesilen pclerde sabit değil hergün değişiyor bunun sebebi ne olabilir

    bir hat belli sayıdan sonra atıyormu yoksa bu konuyu çok merak ediyorum bilgisi olan arkadaşların paylaşımını bekliyorum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    V1PER
    V1PER's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2003
    Erkek
    ip leri ne yaptın ? modemin ip si ne pc lerin ip si ne ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuareq
    tuareq's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    OTAMATİK VERDİM İPLERİNİ MODEMİN LANDAN İPİNİ 100 KADAR VERDİM
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuareq
    tuareq's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hata bazan durum da üçgen uyarı işaretinde i işareti şeklinde gözüküyor bazan sanki çakışma varmış gibi söylüyor ama aypiler otamatik nedenini bi anlasam yeni araştırma konum bu paylaşımınızı bekliyorum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    ilginçmiş.. peki otomatik yerine manuel olarak vermeyi denesene

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    hoca bende de bisürü pc var cafede ip leri otm verme,elle ver,sıkıntın olursa pm at yardimci olmaya calisiim.

    hız emniyettir...!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    V1PER
    V1PER's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2003
    Erkek
    ip leri modemin ip sine göre ver modemin ip si 10.0.0.5 ise pcleridei 10.0.0.6 dan başlat sırala
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    sen o tuarek deilsindir inşallah
    sabit ip ver modem 0,1 den başlıyosa diğerler 0,10 dan başlasın

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KorteX
    KorteX's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    heah aynı sorun bendede war :s yws a.q bu sorunlar bimiyoki bendede 30 makina war:S ne yaptım ettim yapamadım üstüne bilgisayar anlayan üstad dediklerimiz getirdik onlarda yapamadı:S
    en sonda kafayı yedim öle bıraqtım a.q :(

    Yetim düşler bekçisi
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuareq
    tuareq's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    aslında şunu merak ediyorum bir bağlantı dan kaçtane pc ye bağlanıyor
    bunun sınırı varmı ondanda kesebilir bazı cafelerde belli sayıdan sonra yeni bi hat takıyorlarmış
    benim bahsettigim ağda modemden üç çıkış verdim bi tanesi bir pc ye diger ikisinide splintir yardımıyla diger pc lere bağladım
    konuyu ben çok daha iyiyim bu konda diyenlerde çözemedi
    ama en ufak bir ayar belkide düzeltir işin içinden çıkamadım ama bunu çözene kadar bunu merak edeceğim
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuareq
    tuareq's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    arkadaşlar genelde sabit ip vermemi tavsiye ediyorlar böyle çoklu ağda otamatik verip te sorursuz bağlanlar ne diyor
Toplam Hit: 1874 Toplam Mesaj: 11