Bir Ağda Netten Kopma Problemi
-
arkadaşlar ben bi sorun yaşadım ve paylaşmak istedim belki çözülür diye
şimdi bi cafede 15 tane pc var ve bağlantı hızı 256 bu pc lerden hergün üç tanesi nete balanmıyor bu kesilen pclerde sabit değil hergün değişiyor bunun sebebi ne olabilir
bir hat belli sayıdan sonra atıyormu yoksa bu konuyu çok merak ediyorum bilgisi olan arkadaşların paylaşımını bekliyorum -
ip leri ne yaptın ? modemin ip si ne pc lerin ip si ne ?
-
OTAMATİK VERDİM İPLERİNİ MODEMİN LANDAN İPİNİ 100 KADAR VERDİM
-
hata bazan durum da üçgen uyarı işaretinde i işareti şeklinde gözüküyor bazan sanki çakışma varmış gibi söylüyor ama aypiler otamatik nedenini bi anlasam yeni araştırma konum bu paylaşımınızı bekliyorum
-
ilginçmiş.. peki otomatik yerine manuel olarak vermeyi denesene
-
hoca bende de bisürü pc var cafede ip leri otm verme,elle ver,sıkıntın olursa pm at yardimci olmaya calisiim.
-
ip leri modemin ip sine göre ver modemin ip si 10.0.0.5 ise pcleridei 10.0.0.6 dan başlat sırala
-
sen o tuarek deilsindir inşallah
sabit ip ver modem 0,1 den başlıyosa diğerler 0,10 dan başlasın -
heah aynı sorun bendede war :s yws a.q bu sorunlar bimiyoki bendede 30 makina war:S ne yaptım ettim yapamadım üstüne bilgisayar anlayan üstad dediklerimiz getirdik onlarda yapamadı:S
en sonda kafayı yedim öle bıraqtım a.q :( -
aslında şunu merak ediyorum bir bağlantı dan kaçtane pc ye bağlanıyor
bunun sınırı varmı ondanda kesebilir bazı cafelerde belli sayıdan sonra yeni bi hat takıyorlarmış
benim bahsettigim ağda modemden üç çıkış verdim bi tanesi bir pc ye diger ikisinide splintir yardımıyla diger pc lere bağladım
konuyu ben çok daha iyiyim bu konda diyenlerde çözemedi
ama en ufak bir ayar belkide düzeltir işin içinden çıkamadım ama bunu çözene kadar bunu merak edeceğim -
arkadaşlar genelde sabit ip vermemi tavsiye ediyorlar böyle çoklu ağda otamatik verip te sorursuz bağlanlar ne diyor
Toplam Hit: 1874 Toplam Mesaj: 11
