Bir Akıl Verin Bana Lütfen...
-
Geçen sene aöf Kamu yönetimi çıktı ama sınavların hiç birine gitmedim.Sene başında kayıt olurken bi para yatırdım o kadar.Ondan sonra bazı özel nedenlerden hiç sınavlara vs gitmedim.
Şimdi ben bu geçen sınavda tekrar sınava girdim ama bu seferde özel bir üniversite çıktı ve hem fiyatı pahalı geldiğinden gitmek istemedim ve kayıt yaptırmayacağım.Şimdi aöf okumak istiyorum.Kamu yönetimini tekrar okuyabilir miyim ? Yoksa ek tercihlerde tercih mi yapmam gerekiyor ?
-
Bu sene sınava girdin ve ilk tercihlerde bir üniversite çıktığı için ek kontenjanda tercih yapma hakkın yok hocam.
Ama geçen seneden kalan aöf ye kayıt yaptırmış parasını vermişsin o büyük ihtimal dondurulmuştur okulla falan konuş parasını yatırır açtırabilirsin belki 1. sınıftan başlarsın.
-
peki bu aöf kayıtlıar ne zaman başlıyor ?
-
Üniversitelerin kayıtları ile başlıyor pazartesi başladı yani cuma günü bitiyor.
Ama aöf kayıtları ayın 17sine kadar devam edecek 12 günün falan var.
-
Hocam eski bölümünün taksitleri birikmiştir muhtemelen 600-700 Tl civarında bir para ödeyip tekrar okuyabilirsin.
-
tahref156 bunu yazdı
Hocam eski bölümünün taksitleri birikmiştir muhtemelen 600-700 Tl civarında bir para ödeyip tekrar okuyabilirsin.
Siktir et o zaman.Seneye tekrar sınava girip aynı yeri yazarım.
-
aof burosunu arayip detayli bilgi alabilirsin. ayrica tekrar sinava girip aof kamu yonetimi okumak icin 1 sene beklemek yerine borcun varsa borcunu kapatip okumak daha mantikli 1 sene kaybin olmaz.
-
blackhammer bunu yazdı
aof burosunu arayip detayli bilgi alabilirsin. ayrica tekrar sinava girip aof kamu yonetimi okumak icin 1 sene beklemek yerine borcun varsa borcunu kapatip okumak daha mantikli 1 sene kaybin olmaz.
Ben okumak için okumuyorum zaten.Sadece askerlikten kurtulmak için okuyorum.
-
gidip kaydını sildirmen lazım aöften seneye bi daha tercih yapabilmen için.
şuan kaydın açık yani. sadece parasal borcun var.
-
MbK bunu yazdı
gidip kaydını sildirmen lazım aöften seneye bi daha tercih yapabilmen için.
şuan kaydın açık yani. sadece parasal borcun var.
Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerinin tüm bölüm/programlarında kayıtlı öğrencilerden, 2013-2014 öğretim yılı Güz Döneminde kayıt yeniletecek olanlar ders ekle-sil işlemini bu linkten gerçekleştireceklerdir. Ders ekle-sil ve kayıt yenileme tarihi: 16-27 Eylül 2013
Sanırım buradan kayıt yenileniyror ?
