Bir Bilen? (Baglanti)
-
Alt kattaki arkadasimdan adsl cektim.Bende modem yok onun adsl modemden kablo cekip ben eternete taktim baglantiyi gozukuyo.
Dun Pc actigimda Sınırlı baglanti veya baglanti yok yaziyodu.sayfa goruntelemiyo yani.Sorun nerden oldugunu bulamadim.iki gune kadar baglanti vardi.Ne yapmam gerek?? eternet kartinda bi sorun yok kablodada.yardimci olursaniz sevinirim
-
Benim Ip dns ayarlari falan otomatik düzenle yazio. Onar dediqim zaman ıp degistiriliyomu bunun gibi bisi yazio. Ip leri elle girmem mi gerek.Boyleyse Ip kısımlarına ne yazicam interneti cektiqimin arkadasinkinleri falan mi yazicam?
-
Arkadasım modemı bı kapatın sonra acın eger olmadı ethernet kartın da yada modemın hab ında problem vardemektır.
Sımdı gıth modemı bı kapan 5-10 sanıye bekle sonra ac duzelmezse modeme yada pc ye bak. -
sorunu duzeltemediysen
cem@manyakmiyim.be -
modemdeki agdaki bilgisayarlarin birbirini gormesine izin ver secenegi disable olmustur onu enable yapmaniz gerek..yada modemi resetlemeniz gerek...modem markasini yazarsan daha iyi yardim edebiliriz.
-
Cwolf saol ilgilendiqin icin uzun bisüre once yazmistim problemi.. cözdüm ben saol
-
harbi konu biraz eskiymis :)...sorun nerdeymis ?
-
kabloyu kontrol et.
Toplam Hit: 1997 Toplam Mesaj: 8
