Bir Bilen? (Baglanti)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Alt kattaki arkadasimdan adsl cektim.Bende modem yok onun adsl modemden kablo cekip ben eternete taktim baglantiyi gozukuyo.
    Dun Pc actigimda Sınırlı baglanti veya baglanti yok yaziyodu.sayfa goruntelemiyo yani.Sorun nerden oldugunu bulamadim.iki gune kadar baglanti vardi.Ne yapmam gerek?? eternet kartinda bi sorun yok kablodada.yardimci olursaniz sevinirim

    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Benim Ip dns ayarlari falan otomatik düzenle yazio. Onar dediqim zaman ıp degistiriliyomu bunun gibi bisi yazio. Ip leri elle girmem mi gerek.Boyleyse Ip kısımlarına ne yazicam interneti cektiqimin arkadasinkinleri falan mi yazicam?

    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aZaPp
    aZaPp's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Arkadasım modemı bı kapatın sonra acın eger olmadı ethernet kartın da yada modemın hab ında problem vardemektır.
    Sımdı gıth modemı bı kapan 5-10 sanıye bekle sonra ac duzelmezse modeme yada pc ye bak.

    Hayat bir oyun olmuş sokaklar sahne,herşey sahte...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeAdPaN
    DeAdPaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    sorunu duzeltemediysen
    cem@manyakmiyim.be
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    modemdeki agdaki bilgisayarlarin birbirini gormesine izin ver secenegi disable olmustur onu enable yapmaniz gerek..yada modemi resetlemeniz gerek...modem markasini yazarsan daha iyi yardim edebiliriz.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Cwolf saol ilgilendiqin icin uzun bisüre once yazmistim problemi.. cözdüm ben saol

    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    harbi konu biraz eskiymis :)...sorun nerdeymis ?

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    kabloyu kontrol et.

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
Toplam Hit: 1997 Toplam Mesaj: 8