Bir Film
-
Yaw rapitten bir filim indiyorum 10 part var ama ben hepsini 1.part ı indirdim tek olarak açamıyorum WinRar ın içinde 2.part ı istiyo tek olarak 1.part ı nasıl izlerim yardımcı olursanız sevinirim
-
Burada konu açmadan önce bulman gereken şeyi google ile arat
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=1.+partlar%C4%B1+a%C3%A7ma&btnG=Ara&meta=
-
googleden bi sonç alamadımda bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim
-
çıkartıyorum ama sorunlu çıkıyor filimi oynatmıyor sorunsuz bi şekilde çıkmazmı bu yaw
-
-
hocam saol teşekkurler
-
hoja ben hep VLC media player le acarim , o tek partlari acabiliyor :)
Toplam Hit: 976 Toplam Mesaj: 7
