Bir Kaç Çalışmam

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

     

    Bir söz den esinlenerek yapmıştım 

     

     

    Necmi abi, oluşturduğum bir karakter, biyografisi bile var :)

     

    Şarkı sözünden esinlendim ( ütopyalar güzeldir şarkısıda güzeldir)

     

    Bunu yaptım ama tehlike nedir bende bilmiyorum :\

     


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    bizim işe de bi el ataydın hocu :F


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diCk
    diCk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2004
    Erkek

    1. güzelmiş ama içine yazı yazmasaydın daha bi hoş görünücekmiş.


    FuCk yOu System..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    bizim işe de bi el ataydın hocu :F


    -----------------------------

     

    hocam dikkatimi çekti ama bunlar sadece 10-15 dk  zaman boşluğunda çıkan şeyler yoğun olduğum için ilgilenemedim seninle :)

     

    @diCk : eyvallah


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Unforgiven_
    Unforgiven_'s avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2011
    Erkek

    1. güzel çalışma olmuş hocam.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jigsaw
    Jigsaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2011
    Erkek

    hepsi güzel hocam eline emeğine sağlık ta necmi abi daha bi güzel :)


    Başkalarına hakim olan kuvvetlidir, kendine hakim olan kudretlidir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Jigsaw bunu yazdı:
    -----------------------------

    hepsi güzel hocam eline emeğine sağlık ta necmi abi daha bi güzel :)


    -----------------------------

     

    Eyvallah, Necmi abi yeni oluşturduğum bir karakter ama  bir kaç slogan yaptım bide  biyografi kısaca ama gerisi gelmedi zamanın olmadığı için 


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek

    Hocam sonuncusu dışında hepsi güzel olmuş yani senin çizimlerini bilmesem iyi derdim ama bunlardan çok daha iyisini yaparsın.


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    biraz başlangıç seviyesi olmuş gibi.. fırçaları çok kullanmışsın birde necmide alttaki font üsteki font uygun değil.. biri ciddi biri böyle değişik(dediğimi anlamışsındır hocam sen ;)  hayali karkteri biraz daha sevimli yaparsan iyi olur bunun pek çekiciliği yok gibi..

    15 dk için güzeller yani.. geliştirince daha güzel olur kanımca..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    biraz başlangıç seviyesi olmuş gibi.. fırçaları çok kullanmışsın birde necmide alttaki font üsteki font uygun değil.. biri ciddi biri böyle değişik(dediğimi anlamışsındır hocam sen ;)  hayali karkteri biraz daha sevimli yaparsan iyi olur bunun pek çekiciliği yok gibi..

    15 dk için güzeller yani.. geliştirince daha güzel olur kanımca..


    -----------------------------

     

    Önerilerin için teşekkürler , eğitimli değilim elimden geldiğince birden çıkan çalışmalar özenemedim de :) dikkate alacağım ama önerilerini.


    Mevzu derin | Papikolas Planet
Toplam Hit: 1341 Toplam Mesaj: 10