Bir Kapak Yazısı (İstek)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Merhaba millet,

    Bir kapak yazısı istiyorum, şu imzamın " Seni öyle bir unutucam ki " ALZAYMIR " kıskanıcak " olan bölümü sadece.

    Arka ekran simsiyah olsun grimsi de olabilir, yazı beyaz " ALZAYMIR " kısmı altın sarısı olsun istiyorum da kendim yapamıyorum ufak tefek yapabilen biri olursa süper olur.

    Twitter'ın bir dönem hatta arka gri koyu tonlarda altın sarısı bir index'i vardı onun tarzında olabilir.

    http://patrickschreiner.com/wp-content/uploads/2014/01/twitter.jpeg burada tam gözükmüyor.

    Ölçüleride fb kapak kapağa gelecek kadar vs işte.

    Yapanın ellerine sağlık :))


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    2hoxlc4.jpg%20%28850×315%29

    ip1cg0.jpg%20%28850×315%29


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    @r10 efsane olmuş aga :D 1700'lü yıllara gittim :D


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorry_13
    sorry_13's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek

    Yalnız o 'alzaymır' degil alzheimer dır 

    Ama bunu okuyanlar Almanca kelimenin turkce okunusunu yazdigimi zaten biliyor diyorsan sorun yok..


    sevgim gercek olmasaydı aglayabilirmiydim.... aşkın benle olmasaydı nasıl gülebilirdim.. ates beni yaktıkça daha çok soğuyorum.. soğuyorum ben ateşi körükledikçe buz gibi donuyorum... bana şaşkın bakıyorlar onlarıda anlıyorum.. evvel zaman bir damla iken durumum... elhan derya hal buluyorum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    sorry_13 bunu yazdı

    Yalnız o 'alzaymır' degil alzheimer dır 

    Ama bunu okuyanlar Almanca kelimenin turkce okunusunu yazdigimi zaten biliyor diyorsan sorun yok..

    http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_gts&kelime=ALZAYMIR

    abi bende biliyorum alzheimer ama tdk'ya böyle geçmiş artık yapacak bir şey yok ve okunuş açısından hastalığın orjinal ismini bilmeyen biri içinde alzaymır daha mantıklı :D türkiyedeyiz sonuçta :D


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
Toplam Hit: 2016 Toplam Mesaj: 5