

Bir Mail Adresinden Mail Gelmiş Gibi Gösterme
-
Hocalar bugun başımaza gelen bir olay. Bir arkadaşımın işyerinde kendi mail adresinden birkaç kişiye mail gitmiş Ama kendisinin göndermediğine emin. Önemli bir konuyla ilgili bi kaç içerik var ve bu konuyla ilgili sıkıntı yaşadı bayağı. Çalışma arkadaşları gösteriyor mailleri bize geldi diye. Şirkette de işten çıkarmaya çalışıyorlardı çocugu. Şimdi iki merakımız var böyle birşey yapılabilir mi teknik olarak? Yoksa yarın yüm gün kamera kayıtlarını izleyecekler bilgisayarın başına biri oturmuş mu diye? İlginç ki gönderilmiş postalar içinde de yok mail.
İlgilenen bilen varsa biraz yardım edebilir mi? böyle bisey nasıl olur?
-
yapılıyor hocam. email spoofing diye geçiyor
-
TheKorsans bunu yazdı
yapılıyor hocam. email spoofing diye geçiyor
Eyvallah hocam sağolasın peki bunu anlmanın bir yolu var mı? Kaynaktan falandan filandan
-
clogu bunu yazdıTheKorsans bunu yazdı
yapılıyor hocam. email spoofing diye geçiyor
Eyvallah hocam sağolasın peki bunu anlmanın bir yolu var mı? Kaynaktan falandan filandan
-
http://www.sordum.net/3149/baskasinin-adina-yada-anonim-email-atin/
Bir bak hocam istersen kalleşlik edenlerede aynısını yaparsın kişilerin maillerini yazarak onlar atmış gibi tekrar gösterebilirsin
Denemedım once bi tester yapmanda fayfa var
-
Eskilerin tabiriyle 'kara mail' olayı seninki. Googleden araştır çıkar birkaç birşey. Zamanında çok denemiştim hatta konuda açmıştım. Kara mail diye arat forumdan çıkar, ben beceremedim sürekli spam olarak düşüyordu :)
-
hacked75 bunu yazdıEskilerin tabiriyle 'kara mail' olayı seninki. Googleden araştır çıkar birkaç birşey. Zamanında çok denemiştim hatta konuda açmıştım. Kara mail diye arat forumdan çıkar, ben beceremedim sürekli spam olarak düşüyordu :)
hocam muhtemelen bu yolla yapıldı. Çünkü karşıya spam olarakta düşse adam spam değili işaretleyip maili ekrana alır sorun deil. Teşekkürler yardımlar için. Sanırım olayı çözmüş olduk. Durumu konuştuk zaten şimdi patronunun ağzından kendisine bir mail atıp yarın gösterecek bana mail atmışsın die. Bunu engellemenin hiç mi yolu yok. Aynı mantıkla biri benim ağzımdan bi başkasınada mail atabilir o zaman.
-
peki tek bir soru daha kendi mailimden bir başkasına göndermeden mail atmış gibi yapabilirmiyim? Amaç şu bu eleman patrondan mail gelmiş bu ona cevap vermiş yani bir dialog geçmiş gibi olacak. çünkü elemanların amacı bizim arkadaşı işten attırmak ve mailden kaynaklı zarar büyük biraz. Hatta bu konuda hukuki olarak yaptırım falan var mı? varsa pm ile şirket bilgisi falan da verebiliriz. Ispatlamak için
-
TheKorsans bunu yazdı
yapılıyor hocam. email spoofing diye geçiyor
hala var mı ki ya spoofing, eskiden çok yapılıyordu da bu aralar hiç denk gelmedim
-
clogu bunu yazdıhacked75 bunu yazdıEskilerin tabiriyle 'kara mail' olayı seninki. Googleden araştır çıkar birkaç birşey. Zamanında çok denemiştim hatta konuda açmıştım. Kara mail diye arat forumdan çıkar, ben beceremedim sürekli spam olarak düşüyordu :)
hocam muhtemelen bu yolla yapıldı. Çünkü karşıya spam olarakta düşse adam spam değili işaretleyip maili ekrana alır sorun deil. Teşekkürler yardımlar için. Sanırım olayı çözmüş olduk. Durumu konuştuk zaten şimdi patronunun ağzından kendisine bir mail atıp yarın gösterecek bana mail atmışsın die. Bunu engellemenin hiç mi yolu yok. Aynı mantıkla biri benim ağzımdan bi başkasınada mail atabilir o zaman.
Spama düşse spam değil diyip ekrana çıkarsada mail headerını değiştiremez. Ordan anlaşılır mailin nerden geldiği. Bana detaylı mesaj atsana tam olayın ne olduğuna dair. Ayrıca kullanılan mailler ne uzantılı? Şirket domainiyse gmail üzerindense bunuda bilmem lazım