Bir Maili Farklı 2 Outlooka Kurma ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek

    beyler şimdi info@dasd.com tarzında bi mail var bunu 3 tane outlooka kurmam gerek ama bi tanesine kurunca diğerlerinde çalışmıyo. nasıl yapılıyo bu ?


    Herkesin hayatına kimse karışamaz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    normalde calısması gerek ancak maıl sunucusunda dosya sılınmemesı lazım outlook gonder al yaptıktan sonra maılı sılmemesı gerek sunucudan sunucuda sureklı kalması lazım dıye hatrlıyrm ama genede yazan olur


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek
    HeyQirs bunu yazdı

    normalde calısması gerek ancak maıl sunucusunda dosya sılınmemesı lazım outlook gonder al yaptıktan sonra maılı sılmemesı gerek sunucudan sunucuda sureklı kalması lazım dıye hatrlıyrm ama genede yazan olur

    abi mail silinmesi oalyı yok. giriyorum outlooka mail adresini yazıp şifreyi yazıyorum tamamdır çalışıyo güzelce. fakat yan taraftaki biligsayara kurmaya çalışınca kurulmuyo ona


    Herkesin hayatına kimse karışamaz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    kurarsin 100 tanede de calisir

    ayarlardan iletinin kopyasini sunucuda sakla yap.


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    kalibre bunu yazdı
    HeyQirs bunu yazdı

    normalde calısması gerek ancak maıl sunucusunda dosya sılınmemesı lazım outlook gonder al yaptıktan sonra maılı sılmemesı gerek sunucudan sunucuda sureklı kalması lazım dıye hatrlıyrm ama genede yazan olur

    abi mail silinmesi oalyı yok. giriyorum outlooka mail adresini yazıp şifreyi yazıyorum tamamdır çalışıyo güzelce. fakat yan taraftaki biligsayara kurmaya çalışınca kurulmuyo ona

    direk hesabın acoount dosyasını alıp onu tanık aklıma gelmıyor sımdı ya 


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    info@dasd.com'u grup olarak yarat ve diğer 3 kişiye eposta forwardlayacak şekilde ayarlasana


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek
    sandman bunu yazdı

    info@dasd.com'u grup olarak yarat ve diğer 3 kişiye eposta forwardlayacak şekilde ayarlasana

    abi outlook kullanmayı hiç bilmiyorum ki


    Herkesin hayatına kimse karışamaz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    pop3 veya imap ise istedigin kadar kurabilirsin, kurulum sirasinda epostalarin kopyasini sunucuda birak kutucunu isaretlemen gerekiyor

    ama exchange ise sunucu tarafinda ayar yapilmasi gerekiyor diye hatirliyorum (yanlis da hatirliyor olabilirim)

    underzero tarafından 28/May/14 11:35 tarihinde düzenlenmiştir

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    underzero bunu yazdı

    pop3 veya imap ise istedigin kadar kurabilirsin, kurulum sirasinda epostalarin kopyasini sunucuda birak kutucunu isaretlemen gerekiyor

    ama exchange ise sunucu tarafinda ayar yapilmasi gerekiyor diye hatirliyorum (yanlis da hatirliyor olabilirim)

    under amca bızı dıskoya gotur ! (medın)  dun gece ben yapıstırdım gıttım ayıp ettın hala kendımde degılm


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
Toplam Hit: 739 Toplam Mesaj: 9