

Bir Maili Farklı 2 Outlooka Kurma ?
-
beyler şimdi info@dasd.com tarzında bi mail var bunu 3 tane outlooka kurmam gerek ama bi tanesine kurunca diğerlerinde çalışmıyo. nasıl yapılıyo bu ?
-
normalde calısması gerek ancak maıl sunucusunda dosya sılınmemesı lazım outlook gonder al yaptıktan sonra maılı sılmemesı gerek sunucudan sunucuda sureklı kalması lazım dıye hatrlıyrm ama genede yazan olur
-
HeyQirs bunu yazdı
normalde calısması gerek ancak maıl sunucusunda dosya sılınmemesı lazım outlook gonder al yaptıktan sonra maılı sılmemesı gerek sunucudan sunucuda sureklı kalması lazım dıye hatrlıyrm ama genede yazan olur
abi mail silinmesi oalyı yok. giriyorum outlooka mail adresini yazıp şifreyi yazıyorum tamamdır çalışıyo güzelce. fakat yan taraftaki biligsayara kurmaya çalışınca kurulmuyo ona
-
kurarsin 100 tanede de calisir
ayarlardan iletinin kopyasini sunucuda sakla yap.
-
kalibre bunu yazdıHeyQirs bunu yazdı
normalde calısması gerek ancak maıl sunucusunda dosya sılınmemesı lazım outlook gonder al yaptıktan sonra maılı sılmemesı gerek sunucudan sunucuda sureklı kalması lazım dıye hatrlıyrm ama genede yazan olur
abi mail silinmesi oalyı yok. giriyorum outlooka mail adresini yazıp şifreyi yazıyorum tamamdır çalışıyo güzelce. fakat yan taraftaki biligsayara kurmaya çalışınca kurulmuyo ona
direk hesabın acoount dosyasını alıp onu tanık aklıma gelmıyor sımdı ya
-
info@dasd.com'u grup olarak yarat ve diğer 3 kişiye eposta forwardlayacak şekilde ayarlasana
-
sandman bunu yazdı
info@dasd.com'u grup olarak yarat ve diğer 3 kişiye eposta forwardlayacak şekilde ayarlasana
abi outlook kullanmayı hiç bilmiyorum ki
-
pop3 veya imap ise istedigin kadar kurabilirsin, kurulum sirasinda epostalarin kopyasini sunucuda birak kutucunu isaretlemen gerekiyor
ama exchange ise sunucu tarafinda ayar yapilmasi gerekiyor diye hatirliyorum (yanlis da hatirliyor olabilirim)
underzero tarafından 28/May/14 11:35 tarihinde düzenlenmiştir -
underzero bunu yazdı
pop3 veya imap ise istedigin kadar kurabilirsin, kurulum sirasinda epostalarin kopyasini sunucuda birak kutucunu isaretlemen gerekiyor
ama exchange ise sunucu tarafinda ayar yapilmasi gerekiyor diye hatirliyorum (yanlis da hatirliyor olabilirim)
under amca bızı dıskoya gotur ! (medın) dun gece ben yapıstırdım gıttım ayıp ettın hala kendımde degılm