Bir Makine İki İşletim Sistemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smnz
    smnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2013
    Erkek

    bilgisayara 1 hafta önce windows7 kurdum bugün windows7nin yanına ubuntu kurdum ve windows7 çöktü neden böyle birşey oldu 

    başka bir makineye 1 hafta önce 2 işletim sistemi kurmuştum bir sıkıntı ile karşılaşmadım 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Nasıl bi çökmeden bahsediyorsun?

    Yani grub ekranımı gelmiyor,yada daha oraya gelmeden hatamı veriyor biraz detay vermen gerek.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smnz
    smnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2013
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı

    Nasıl bi çökmeden bahsediyorsun?

    Yani grub ekranımı gelmiyor,yada daha oraya gelmeden hatamı veriyor biraz detay vermen gerek.

    hocam grub ekranı geliyor sonra grup ekranından windows7 seçiyorum win7 açılmıyor 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    aynen biraz daha detay verirsen yardımcı olabiliriz. banada grub ta sıkıntı varmış gibi geldi oyüzden os seçemiyorsun.

    edit: benden önce post gelmiş  win7 açılmıyor derken ? siyah ekran damı kalıyor, en başamı atıyor, windows logosu falan cıkıyor mu ? 

    FCN tarafından 04/May/13 15:08 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smnz
    smnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2013
    Erkek
    FCN bunu yazdı

    aynen biraz daha detay verirsen yardımcı olabiliriz. banada grub ta sıkıntı varmış gibi geldi oyüzden os seçemiyorsun.

    edit: benden önce post gelmiş  win7 açılmıyor derken ? siyah ekran damı kalıyor, en başamı atıyor, windows logosu falan cıkıyor mu ? 

    Hocam grubtan windows7 seçiyorum sonra siyah ekran geliyor windows boot manager sayfası en altta solda enter=continue sağda ise esc=exit yazıyor herhangi birini seçince makine kendini resetliyor başa dönüyor. 

    smnz tarafından 04/May/13 15:22 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackfire
    Blackfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2008
    Erkek

    win7 nin boot partitionu bozulmuş olabilir ubuntu yüklerken easybcd yükleyip ubuntudan belki düzeltebilrsin yoksa format tekrardan

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smnz
    smnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2013
    Erkek
    Blackfire bunu yazdı

    win7 nin boot partitionu bozulmuş olabilir ubuntu yüklerken easybcd yükleyip ubuntudan belki düzeltebilrsin yoksa format tekrardan

    hadi yaa kurtarma şansı olmaz mı ki esasybcd ubuntuya kuarabilirmiyim peki

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackfire
    Blackfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2008
    Erkek

    baktım da easybcdnin linux sürümü yokmüş galiba ona benzer başka program var mı bi bak ya da grub ' a müdahale edip düzeltilebiliyo olabilir ama emin değilim böyle bişeyin yapılıp yapılamamasından 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hacı aynısını defalarca yaşadım ben de.

    yapacağın şey ubuntuyu skertiyo bootdan siliyo win7 yi açmak için win7 dvd usbsi ile gir. onar de. komut istemi de. 

    ordan Bootrex.exe/FixMbr yaz windowsa girebilirsin ama ubuntuya giremezsin.. sonra tekrar ubuntuyu kur..

    eğer sen de geçen gün benim gibi ubuntu 13 serisini yükledikten sonra olduysa ubuntuyu aynı dizine 3 4 dfa daha kur grubda hata var. 3 4 defa kurunca düzeliyo wine girebiliyon. düzelmezse bu şekilde yap :/

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smnz
    smnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2013
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    hacı aynısını defalarca yaşadım ben de.

    yapacağın şey ubuntuyu skertiyo bootdan siliyo win7 yi açmak için win7 dvd usbsi ile gir. onar de. komut istemi de. 

    ordan Bootrex.exe/FixMbr yaz windowsa girebilirsin ama ubuntuya giremezsin.. sonra tekrar ubuntuyu kur..

    eğer sen de geçen gün benim gibi ubuntu 13 serisini yükledikten sonra olduysa ubuntuyu aynı dizine 3 4 dfa daha kur grubda hata var. 3 4 defa kurunca düzeliyo wine girebiliyon. düzelmezse bu şekilde yap :/

    eyvallah joe_black teşekkür ettim 

Toplam Hit: 1010 Toplam Mesaj: 10