Bir Makine İki İşletim Sistemi
-
bilgisayara 1 hafta önce windows7 kurdum bugün windows7nin yanına ubuntu kurdum ve windows7 çöktü neden böyle birşey oldu
başka bir makineye 1 hafta önce 2 işletim sistemi kurmuştum bir sıkıntı ile karşılaşmadım
-
Nasıl bi çökmeden bahsediyorsun?
Yani grub ekranımı gelmiyor,yada daha oraya gelmeden hatamı veriyor biraz detay vermen gerek.
-
pcdoktor636 bunu yazdı
Nasıl bi çökmeden bahsediyorsun?
Yani grub ekranımı gelmiyor,yada daha oraya gelmeden hatamı veriyor biraz detay vermen gerek.
hocam grub ekranı geliyor sonra grup ekranından windows7 seçiyorum win7 açılmıyor
-
aynen biraz daha detay verirsen yardımcı olabiliriz. banada grub ta sıkıntı varmış gibi geldi oyüzden os seçemiyorsun.
edit: benden önce post gelmiş win7 açılmıyor derken ? siyah ekran damı kalıyor, en başamı atıyor, windows logosu falan cıkıyor mu ?
FCN tarafından 04/May/13 15:08 tarihinde düzenlenmiştir -
FCN bunu yazdı
aynen biraz daha detay verirsen yardımcı olabiliriz. banada grub ta sıkıntı varmış gibi geldi oyüzden os seçemiyorsun.
edit: benden önce post gelmiş win7 açılmıyor derken ? siyah ekran damı kalıyor, en başamı atıyor, windows logosu falan cıkıyor mu ?
Hocam grubtan windows7 seçiyorum sonra siyah ekran geliyor windows boot manager sayfası en altta solda enter=continue sağda ise esc=exit yazıyor herhangi birini seçince makine kendini resetliyor başa dönüyor.
smnz tarafından 04/May/13 15:22 tarihinde düzenlenmiştir -
win7 nin boot partitionu bozulmuş olabilir ubuntu yüklerken easybcd yükleyip ubuntudan belki düzeltebilrsin yoksa format tekrardan
-
Blackfire bunu yazdı
win7 nin boot partitionu bozulmuş olabilir ubuntu yüklerken easybcd yükleyip ubuntudan belki düzeltebilrsin yoksa format tekrardan
hadi yaa kurtarma şansı olmaz mı ki esasybcd ubuntuya kuarabilirmiyim peki
-
baktım da easybcdnin linux sürümü yokmüş galiba ona benzer başka program var mı bi bak ya da grub ' a müdahale edip düzeltilebiliyo olabilir ama emin değilim böyle bişeyin yapılıp yapılamamasından
-
hacı aynısını defalarca yaşadım ben de.
yapacağın şey ubuntuyu skertiyo bootdan siliyo win7 yi açmak için win7 dvd usbsi ile gir. onar de. komut istemi de.
ordan Bootrex.exe/FixMbr yaz windowsa girebilirsin ama ubuntuya giremezsin.. sonra tekrar ubuntuyu kur..
eğer sen de geçen gün benim gibi ubuntu 13 serisini yükledikten sonra olduysa ubuntuyu aynı dizine 3 4 dfa daha kur grubda hata var. 3 4 defa kurunca düzeliyo wine girebiliyon. düzelmezse bu şekilde yap :/
-
joe_black bunu yazdı
hacı aynısını defalarca yaşadım ben de.
yapacağın şey ubuntuyu skertiyo bootdan siliyo win7 yi açmak için win7 dvd usbsi ile gir. onar de. komut istemi de.
ordan Bootrex.exe/FixMbr yaz windowsa girebilirsin ama ubuntuya giremezsin.. sonra tekrar ubuntuyu kur..
eğer sen de geçen gün benim gibi ubuntu 13 serisini yükledikten sonra olduysa ubuntuyu aynı dizine 3 4 dfa daha kur grubda hata var. 3 4 defa kurunca düzeliyo wine girebiliyon. düzelmezse bu şekilde yap :/
eyvallah joe_black teşekkür ettim
