Bir Modem İki Bilgisayar
-
arkadaşlar bulunduğum yerde a ve b diye iki bilgisayar bir modem var. burada a bilgisayarını ben kullanıyorum ve diğer b bilgisayarını nasıl kendim kontol edebilirim...
-
MaliAcikgoz bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar bulunduğum yerde a ve b diye iki bilgisayar bir modem var. burada a bilgisayarını ben kullanıyorum ve diğer b bilgisayarını nasıl kendim kontol edebilirim...
-----------------------------TeamViewer felan yükle iki pc 'e direkt yönetirsin..
-
www.logmein.com da olabilir
-
teamviewer bence daha iyi logmein de kullandım radmin de herbi haltı kullandım
üyelik / crack vs istemeyen güzide bir programımızdır kendisi
ve gayet de başarılıdır.
illa açık kaynak indirecem dersen de sonu VNC ile biten programları öneririm. xD
Toplam Hit: 1015 Toplam Mesaj: 4
