folder Tahribat.com Forumları
linefolder C - C++
linefolder Bir Nesneyi Başka Bir Referans Nesnesi Çevresinde Yörüngede Döndürme( Unity )



Bir Nesneyi Başka Bir Referans Nesnesi Çevresinde Yörüngede Döndürme( Unity )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    Şİmdi bir nesneyi mesela x düzleminde  hareketlendirmek için

     

    transform.translate(hiz*time.detatime,0,0)

    şu formül kullanıloyr ve evet aklıma yatıyor.

     

     

    şimdi bu görseli iki boyutlu olarak düşünün.

    Merkezdeki güneş sabitken. Çevresinde ona belli bir uzaklığı muhafaza ederek çevresinde çember şekilde dönen gezegenler koymak istiyorum.

    Bunun formülü ne olabilir? 

    Nasıl tanımlayabilirm?

    fikri olan varmı


    https://t.me/pump_upp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h0rtl4kk
    h0rtl4kk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    transform.RotateAround(); fonksiyonu var.

    Şu şekilde aratarak google'dan da bakabilirsin. "unity3d rotate object around another"

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    https://forum.unity3d.com/threads/fx-planet-orbit.96961/

    şurda bişi yapmışlar inceleyebilirsin.

    http://answers.unity3d.com/questions/463704/smooth-orbit-round-object-with-adjustable-orbit-ra.html

    şöyle bişi daha varmış rotateAround diye etrafında dön gibi sanırım, denemedim.


    İmza...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    valla ikinizde sağolun.

    https://forum.unity3d.com/threads/fx-planet-orbit.96961/

    Fakat şu harika birşeymiş beni ciddi anlamda hızlandıracak birşey oldu


    https://t.me/pump_upp
Toplam Hit: 1886 Toplam Mesaj: 4
unity orbit