folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Bir Ödevle İlgili Yardım - Şirket Kurmak



Bir Ödevle İlgili Yardım - Şirket Kurmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    Beyler bir ödev için yardım istedi arkadaş benden , 
    konu şu bir şirket kuracağız Şirket başlıca Web tasarım - Yazılım - Hosting - programlama işi yapacak. 
    Hocanın isteği bir şirket kuracaksınız çalışanları alacaksınız. 
    yer tutacaksınız vs vs . kağıt üzerinde işlem yapacz. 

    Yani istediği bir şirket kurarken yapılacak tüm işlemleri yapın ve bana sunun diyor. 
    Daha önce şirket kuran arkadaşlarımız var . 
    yardımcı olmanızı istiyorum. 

    Ödevi word belgesi ile gondermiş. ben o dosyayı uplayıp direkt link veriyorum incelemeniz için. 

    Ödevi indirebilirsiniz

    K
    aç gündür uğraşıyorum , beceremedim gitti beyler. 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    belki işine yarar, hiç olmazsa bir fikir verir

     

     

    http://dosya.co/5hjf0qfcdvwx/scotiaone_business_plan_writer_veterinarian.pdf.html


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Wayy faydalı ödevmiş. Zor değil ama biraz zaman alır.

    Şirket şahısmı olacak limitedmi?

    Şahıs firmasının muhasebe masrafı düşük, limited ise muhasebeci ücreti aylık 500 tl civarı.

    Limited şirkette gelir vergisi %20 sabit. (tabi bunun dışında birçok ot bok vergisi var)

    Şahıs firmasında kademeli yükseliyor %35 lere kadar çıkıyor.

    Askari ücretli bir personele 350 TL civarı ssk yatırmak gerekior. ssk masraftan düşülmüyor sanırım.

    Zaten ödevi yapınca şirket açmamaya tövbe edersin


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Wayy faydalı ödevmiş. Zor değil ama biraz zaman alır.

    Şirket şahısmı olacak limitedmi?

    Şahıs firmasının muhasebe masrafı düşük, limited ise muhasebeci ücreti aylık 500 tl civarı.

    Limited şirkette gelir vergisi %20 sabit. (tabi bunun dışında birçok ot bok vergisi var)

    Şahıs firmasında kademeli yükseliyor %35 lere kadar çıkıyor.

    Askari ücretli bir personele 350 TL civarı ssk yatırmak gerekior. ssk masraftan düşülmüyor sanırım.

    Zaten ödevi yapınca şirket açmamaya tövbe edersin

    Limited olacakmış şeyh. 
    ortaklı olacakmış.. 4 ortak mesela. 
    işte nerden nasıl başlayacağımı bilmiyorum. 
    :D


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocam önce muhasebeci bulursun vekalet verirsin. 1800 tl alır, şirketi açar, sana imza sirkuleri verir, ticaret sicil belgesi fln verir. sonra büro tutarsın. 3 ayda bir 1 kira bedeli kadar stopaj ödersin. Sonra eğer satış vs gibi bir iş yapiorsan yazar kasa alırsın. (Web tasarım vs yapiosan gerek yok)

    sonra eleman arion mesela, vasıflı adam ariosan bulamazsın, kariyer nete falan 500 tl ilan parası gömersin.

    Web sitesi için hosting domain alırsın. web tasarımcıya para ödersn.

    Satacağın mal/hizmet için borşür fln yaparsın, matbaya 1000 tl falan verirsin brosurler, kartlar, faturalar, logolu kağıtların vs için.

    Kaşe yaptırırsın iki tanesi 50 tl falan gelir. Kaşe yaptırınca kurumsal banka hesabı açtırısın mecburidir. Onu yaparken arada eticaret için pos da alabilirsin. Posdan gelen paralar 45 gün fln vadeli gelecektir.

    Sonra bunlardan vakit bulursan işine dönersin biraz. bekle bekle müşteri gelmeyince anlarsın ki reklama para gömmek lazım, google a falan gömersin bi miktar. Fuar vs kovalarsın.

    Sonra her satışın %18 ini devlete verirsin. Üstüne (tüm giren para - tüm çıkan masrafların) /100 * 20 Gelir vergisi ödersin.

    İşin başında çok masrafın olacağından hemen göstermez bu vergi kendini ama bu arada tüm çıktıların fişlerini faturalarını mutlaka toplamalısın.

    Gerisi yapacağın işe göre değişir genelde.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    sağol şeyh, on numara yazmışsın valla. 
    bunları da not alıyorum hemen. 
    eklemek isteyene açığız efenim :)

    MustyKTE tarafından 10/Ara/13 00:17 tarihinde düzenlenmiştir

    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    son up


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mstfckmk58
    mstfckmk58's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2012
    Erkek

    Bu lanet odev benim de başımda maalesef. Hazirlarsan bana da atsana hocam :-) kosgeb destekli bir alan olacak diyor hoca. Bi kac fikir soyledim kosgeb desteklemiyormus. 

    http://www.girisimcilikdestegi.com/2011/03/is-plani-ornekleri/

    Burda is plani ornekleri var belki isine yarar. Odevi hazirlarsan bana da at hocam valla cok makbule gecer kpss ye hazirlaniyorum bunlara ayiracak pek zamanim yok :-) 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    öğrencilerin ödevlerini yapan bir şirket kuracağını çıkarttım konu başlığından .o

Toplam Hit: 1177 Toplam Mesaj: 9