Bir Oyun Arıyorum.
-
beyler..
çok uzun yıllar önce oynadığım bir oyun geldi aklıma geçenlerde fakat ismini bir türlü hatırlayamadım.. deli gibi oynayasım geldi..
oyuna gelince çok eski bir oyun ve 2D ... korsan kedi vardı ana karakter.. ilerleyip diğer korsan köpekleri falan öldürürdük.. kutuları vs kırınca içinden bomba, mermi vs çıkardı tabanca için.. bomba falan atardı.
Altınları falan topluyduk (kuru kafa, elmas vs.).. birde görünmezlik veren nesneler vardı...
aklıma geldikçe oyun hakkında şeyleri yazıcam...
bunu bulmam lazım :)
-
bölüm geçtikten sonra bir bataklık bölümü vardı. değişik bir ot vardı onun üstüne çıkınca bayağı yukarı fırlatıyodu seni...
-
claw hocam. ne oynardım be :(
-
stabilo bunu yazdı
claw hocam. ne oynardım be :(
helal sana be.. çok sağol hocam..
valla bende çok severdim.. oynayasım geldi şimdi hemen down edicem :D
-
indirdigin kurdugun zaman eger saglamsa link paylasirmisin ?
-
Jubei bunu yazdıindirdigin kurdugun zaman eger saglamsa link paylasirmisin ?

http://blog.aytacengin.com/medya/Captain_Claw.rar
zalimadam tarafından 20/Oca/14 23:36 tarihinde düzenlenmiştir -
Konuyla alakasız ama bende bu pamukkale'nin araçlarında olan bir oyunu arıyorum aptal bir oyun ama ben sevdim. Böyle strateji gibi kaleyi korumaya çalışıyorsun silahları level fln atlatıyorsun
-
zalimadam bunu yazdıJubei bunu yazdı
indirdigin kurdugun zaman eger saglamsa link paylasirmisin ?

http://blog.aytacengin.com/medya/Captain_Claw.rar
sen burdan indirip bilgisarina kurdunmu,bizde guvenerek indirip kuralimmi ? -
http://www.torrent-pazari.net/attachment.php?aid=1009
