Bir Phpbb 3 Sorusu
-
arkadaslar merhabalar. phpBB-3.0.2 kurulu bır forumum var.
ilk olarak profil bılgılerının oldugu kolunu sola almak ıstıyorum daha oncede sormustum ama verılen cevapla yapamamıstm.
2.olarak bu profılın oldugu yerde avatar nıck ve rutbenın altında olsun ıstıyorum avatar en ustte onn altında nıck ve rutbe duruyor
cok kotu bı goruntu. yardımlarınızı beklıyorum...
-
profil alanını sola almak için;
- # -----[ AÇ ]-----
styles/prosilver/theme/content.css
# -----[ BUL ]-----
.postbody {
padding: 0;
line-height: 1.48em;
color: #333333;
width: 76%;
float: left;
clear: both;
}
# -----[ BUNUNLA DEĞİŞTİR ]-----
.postbody {
padding: 0;
line-height: 1.48em;
color: #333333;
width: 76%;
float: right;
clear: both;
}
# -----[ BUL ]-----
.postprofile {
/* Also see tweaks.css */
margin: 5px 0 10px 0;
min-height: 80px;
color: #666666;
border-left: 1px solid #FFFFFF;
width: 22%;
float: right;
display: inline;
}
# -----[ BUNUNLA DEĞİŞTİR ]-----
.postprofile {
/* Also see tweaks.css */
margin: 5px 0 10px 0;
min-height: 80px;
color: #666666;
border-right: 1px solid #FFFFFF;
width: 22%;
float: left;
display: inline;
}
# -----[ BUL ]-----
.online {
background-image: none;
background-position: 100% 0;
background-repeat: no-repeat;
}
# -----[ BUNUNLA DEĞİŞTİR ]-----
.online {
background-image: none;
background-position: 0 0;
background-repeat: no-repeat;
} - Tahmin edebileceğiniz gibi alıntı, phpbbturkey den. avatar nick vs olayıda wievtopic body.html de S_PROFILE_FIELD1 diye arat onun aşağıları profil alanı oluyor, onları biraz kurcala ;)
- # -----[ AÇ ]-----
-
bu kodları daha oncede denemstm ama mutlaka bıryer daha degstırılmelı 2 kez kontrol ettım yne calısmıor cache falan sıldım hepsını ama olmuyor :|
-
çalışmıyor derken ne oluyor? link versene bi
Toplam Hit: 740 Toplam Mesaj: 4
