Bir Şaka Oyunu Arıyorum
-
Ark. eskiden ben bir şaka oyunu oynuyordum cafede.Adını unuttum.Bir şakacı genç vardı evlere girip bişeyler yapıyordu ev sahibi sinirleniyordu falan.Ev sahibi şişko bir adam ve karısı oluyordu.Ev sahibi sonra şakacı çocuğu yakalarsa evde dövüyordu ve oyunu kaybediyordunuz.
Çocuk diş macunu ile uhunun yerini falan değiştiriyordu adam azına sokunca yapışıyordu,yerlere bilyeler falan atıyordu adam yere düşüyordu falan böle şakalar yapıyordu oyunda.
-
neighbours from hell
http://www.google.com.tr/search?q=neighbours+from+hell&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------neighbours from hell
http://www.google.com.tr/search?q=neighbours+from+hell&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:tr:official&client=firefox-a
-----------------------------OO aslansın süper oldu bu.
-
bu konu açılmıştı daha önceden (: http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=71242
