Bir Tane Yazıcıya İki Pc Bağlamak
-
Sa arkadaslar iş yerinde iki pc var ve birtane yazici diger bilgisayar yaziciyi görüyor sayfa yazdiriyor ama benim pc görmüyor nasil yazici ekleyebilirim yardim
yani yazici ekleme ayarlarini ögrenmek istiyorm
-
İş yerindeyse ağ vardır.
Ağ üzerinden yazıcı ekleyebilirsin.
-
wking bunu yazdı:
-----------------------------
İş yerindeyse ağ vardır.
Ağ üzerinden yazıcı ekleyebilirsin.
-----------------------------hocam izleyecegim yollar nelerdir evet iş yerinde ag var fakat yazici yi ekleyemiyorum yardimci olurmusun ?
-
iş yerinde ağ varsa bilgisayarlarda sabit ip vardır ..
başlat > çalıştır > \\192.168.2.1(örnek) enter açılan yerde ağ üzerindeki aktif yazıcı görünür sağ tuş yapar varsayılan olarak ata dersin..
-
kardeşim yazıcı network ten mi bağlı yoksa USB den mi?
eğer network ten bağlı ise driver ini yükle tamamdır USB den ise yazıcıyı paylaşıma aç ve yazıcının kurulu olduğu PC den kendi PC'ne tanıt
-
nepnesomao bunu yazdı:
-----------------------------
kardeşim yazıcı network ten mi bağlı yoksa USB den mi?
eğer network ten bağlı ise driver ini yükle tamamdır USB den ise yazıcıyı paylaşıma aç ve yazıcının kurulu olduğu PC den kendi PC'ne tanıt
-----------------------------valla hoca yazicimiz hp 1020 serisi ethernet ile baglanti kuruluyor bildigim kadariyla cünkü ayni interneti kullaniyozz
-
iş yerinde yazıcının kurulu olduğu pc den yazıcıya paylaşım ver.
diğer pc ye teamwiever yüklersen yardım ederim oradan.
-
hocam ethernet ise o zaman kur driver ini ağdaki yazıcıyı otomatik olarak bulur driver eğer bulamaz ise yazıcı ve fakslar dan yazıcı ekle ye gir
oradan sana soracak yerel yazıcı mı ağ yazıcısı mı diye iki seçenek var sen yerel yazıcıyı seç hemen altında bir chechbox var eğer seçili ise kaldır sonra ileriyi tıkla iki seçenek daha gelecek alttakini işaretle yeni bağlantı noktası orada combobox tan " standart tcp/ıp " yi seç, ileriyi tıkla yeni bir pencere açılacak oraya yazıcının IP sini gir ileri de bundan sonrakilerde bi ayar yapmana gerek yok ileri de ve bitir.
