folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Bir Tane Yazıcıya İki Pc Bağlamak



Bir Tane Yazıcıya İki Pc Bağlamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    Sa arkadaslar iş yerinde iki pc var ve birtane yazici diger bilgisayar yaziciyi görüyor sayfa yazdiriyor ama benim pc görmüyor nasil yazici ekleyebilirim yardim

     

    yani yazici ekleme ayarlarini ögrenmek istiyorm


    asdasdsa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    İş yerindeyse ağ vardır.

    Ağ üzerinden yazıcı ekleyebilirsin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    wking bunu yazdı:
    -----------------------------

    İş yerindeyse ağ vardır.

    Ağ üzerinden yazıcı ekleyebilirsin.


    -----------------------------

    hocam izleyecegim yollar nelerdir evet iş yerinde ag var fakat yazici yi ekleyemiyorum yardimci olurmusun ? 


    asdasdsa
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    iş yerinde ağ varsa bilgisayarlarda sabit ip vardır ..

    başlat > çalıştır > \\192.168.2.1(örnek) enter açılan yerde ağ üzerindeki aktif yazıcı görünür sağ tuş yapar  varsayılan olarak ata dersin..


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nepnesomao
    nepnesomao's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2009
    Erkek

    kardeşim yazıcı network ten mi bağlı yoksa USB den mi?

    eğer network ten bağlı ise driver ini yükle tamamdır USB den ise yazıcıyı paylaşıma aç ve yazıcının kurulu olduğu PC den kendi PC'ne tanıt

     


    Amat Victoria Curam
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    nepnesomao bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeşim yazıcı network ten mi bağlı yoksa USB den mi?

    eğer network ten bağlı ise driver ini yükle tamamdır USB den ise yazıcıyı paylaşıma aç ve yazıcının kurulu olduğu PC den kendi PC'ne tanıt

     


    -----------------------------

    valla hoca yazicimiz hp 1020 serisi ethernet ile baglanti kuruluyor bildigim kadariyla cünkü ayni interneti kullaniyozz 


    asdasdsa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    iş yerinde yazıcının kurulu olduğu pc den yazıcıya paylaşım ver.

    diğer pc ye teamwiever yüklersen yardım ederim oradan.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nepnesomao
    nepnesomao's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2009
    Erkek

    hocam ethernet ise o zaman kur driver ini ağdaki yazıcıyı  otomatik olarak bulur driver eğer bulamaz ise yazıcı ve fakslar dan yazıcı ekle ye gir 

    oradan sana soracak yerel yazıcı mı ağ yazıcısı mı diye iki seçenek var sen yerel yazıcıyı seç hemen altında bir chechbox var eğer seçili ise kaldır sonra ileriyi tıkla iki seçenek daha gelecek alttakini işaretle yeni bağlantı noktası orada combobox tan " standart tcp/ıp " yi seç, ileriyi tıkla yeni bir pencere açılacak oraya yazıcının IP sini gir ileri de bundan sonrakilerde bi ayar yapmana gerek yok ileri de ve bitir.


    Amat Victoria Curam
Toplam Hit: 1886 Toplam Mesaj: 8