Bir Websitesi Kurmak İstiyorum?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhackerx12
    byhackerx12's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Selamlar müridler lise zamanlarımda bedava host domain alıp site kuruyor kendime uşraşıyordum fakat şuan aklımda ücretli host ve domain alıp kendi sitemi kurmak istiyorum ve sizin tavsiye ve bilgilerinize ihtiyacım var.

    1-Öncelikle kuracağım sitenin içeriğiyle ilgili soru şu;

    Ben bi tane host ve domain alıp wordpress kurup ordan ordan birşeyler yapmak istiyorum ayrıca öğrenci olduğumuzdan dolayı google adsense gibi reklamlarda alıp ufak cüzzi birşeyler kazanmak istiyorum (3-4 sene sonra belki iyi bir şeyler kazanabiliriz.)

    Şimdi bu fikrimde bir sıkıntı var mı size göre?

    2- Ben makine müh. öğrencisi son sınıfım elimde makine müh ile ilgili  dersler, tezler, ödevler, kitaplar var  bunlarla ilgili bir blog mu olması daha iyi yada daha genel makine mühendisliğinde içinde bulundugu eğitim, teknoloji(telefonlar,bilgisayarlar bunların tanıtımı falan filan),Oyun,Güncel olaylar gibi katagoriler altında daha genel bir blog mu açsam daha fazla hit alır ?(reklamlar ve gelir açısından da değerlendirirseniz sevinirim)

    3-Böyle aklımdaki bir site için nasıl bir host tercih etmeliyim ve yıllık masrafı ne olur bana ? (domain hemen hemen her yerde 20 tl falan o yüzden onla ilgili bir sıkıntı yok)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    _____


    İmza YOK !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Amacın para kazanmaksa bloglamayla para kazanamazsın hocam. Eğer ben bişeyler anlatmak paylaşmak istiyorum bunlardan da birileri fayda görsün diyorsan, yazıların nitelikliyse belki kazanabilirsin.. Blog açarak kazanmayacağını belirtip, blog yazmanın ziyaretçilerle bi süre sonra iletişime geçmenin keyfinin de kazanacağın paradan daha değerli olacağını düşünmekteyim. Gelen yorumlarda göreceksin ki bir süre sonra her gün birşeyler yazmak isteyeceksin ve bunu yazarken de artık bir çok insanın senin yazdıklarını okuduğunu farkedeceksin.. Bunun sonucunda daha dikkatli, daha kaliteli ve daha çok zaman isteyen yazılar yazman gerekecek. Amacın para kazanmaksa warez, mp3, film vs. gibi siteler açmanı öneririm.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    odev-tez-proje yapilir.com u al :) odev yaptirmak isteyen ile yapmak isteyeni bulustur. komisyon al ogrenciler bu iste kosustur heralde.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhackerx12
    byhackerx12's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    SUPERBICO bunu yazdı

    Amacın para kazanmaksa bloglamayla para kazanamazsın hocam. Eğer ben bişeyler anlatmak paylaşmak istiyorum bunlardan da birileri fayda görsün diyorsan, yazıların nitelikliyse belki kazanabilirsin.. Blog açarak kazanmayacağını belirtip, blog yazmanın ziyaretçilerle bi süre sonra iletişime geçmenin keyfinin de kazanacağın paradan daha değerli olacağını düşünmekteyim. Gelen yorumlarda göreceksin ki bir süre sonra her gün birşeyler yazmak isteyeceksin ve bunu yazarken de artık bir çok insanın senin yazdıklarını okuduğunu farkedeceksin.. Bunun sonucunda daha dikkatli, daha kaliteli ve daha çok zaman isteyen yazılar yazman gerekecek. Amacın para kazanmaksa warez, mp3, film vs. gibi siteler açmanı öneririm.

    O tür işlere girmek istemiyorum mp3 film falan zaten piyasadada istemediğin kadar var,blogda kararlıyım :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhackerx12
    byhackerx12's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Yok mu başka değerli görüş :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Hocam bölümü tanıtan ve bölümle ilgili derslerin, konuların vb bulunduğu bir blog aç açmasına da, kazanç namına pek fazla bir şey bekleme. Cebime üç beş bir şey girsin diyorsun da günlük en kötü hitinin 1k üstünde olması lazım. Böyle bir kitleyi siteye çekebilmek ve sitede tutabilmek ciddi bir çalışma gerektirir. 

    Bir de çok acemi olduğun bir dala giriyorsun. Burada ikincil amacını para kazanmak olarak tutarsan, istersen günde bin tane yazı gir bloguna gene de para kazanamazsın.


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
Toplam Hit: 846 Toplam Mesaj: 7